PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Od komercjalizacji do nowej strategii. Avenida podsumowuje działania

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 15 paź 2018 16:23

Od komercjalizacji do nowej strategii. Avenida podsumowuje działania mat. pras.

Nowa strategia marketingowa, zmiany tenant mixu, kreatywne akcje prosprzedażowe i aktywne działania w mediach społecznościowych - tak Avenida podsumowuje działania.

REKLAMA

- W 2018 roku wprowadziliśmy i nadal wprowadzamy rozwiązania zaspakajające coraz bardziej wymagające potrzeby naszych klientów – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy Poznań.

Zmiany w ofercie najemców wprowadzane są cały czas – pod koniec zeszłego roku centrum poszerzyło ofertę modową skierowaną do kobiet m.in. o salon polskiej marki Quiosque oraz o pierwszy w Poznaniu salon Love Republic. W tym roku do grona najemców dołączyły m.in. nowy koncept kosmetyczny Kontigo, punkt gastronomiczny Pizza Puzzle oraz kawiarnia Lulu Cafe Lounge, a także druga apteka. Fani oryginalnych i unikalnych polskich marek mogą zaopatrywać się w niedawno otwartym koncepcie kreatywnym Urban Jungle. Poszerzono również ofertę rozrywkową skierowaną do dzieci, młodzieży i dorosłych o Centrum Edukacji i Rozrywki „Kolejkoland” oraz Interaktywne Muzeum Strachu i escape room.

- W najbliższym czasie planujemy otwarcia kolejnych sklepów – mówi Katarzyna Korpak. Ten rok to także okres relokacji wybranych salonów oraz modernizacji lokali tak, aby zaadoptować je do aktualnych potrzeb. Obecnie powiększony został sklep zajmowany przez Żabkę, otworzyliśmy również w nowej, większej lokalizacji salon modowej marki Vissavi – dodaje.

Wpływ na rozwój oferty Avenidy ma strategia marketingowa wdrażana od początku 2018 roku. - Opracowując strategię marketingową na ten rok myśleliśmy przede wszystkim o naszych najemcach, którym przyszło mierzyć się ze skutkami ustawy o ograniczeniu handlu. Dlatego też główny nacisk kładziemy na akcje prosprzedażowe, których od początku roku zorganizowaliśmy już aż 8. Nie zabrakło też wydarzeń o charakterze edukacyjnym czy rozrywkowym. Realizowaliśmy również niestandardowe akcje mające na celu pogłębienie relacji ze społecznością lokalną – dodaje Katarzyna Korpak. Jedną z takich akcji była kampania teaserowa z okazji Walentynek „Tu pokaż jak kochasz” dająca poznaniakom możliwość wyznania miłości na bilbordach. Pierwsze półrocze 2018 roku umocniło nas w przekonaniu, że wielowymiarowy charakter centrum handlowego jest odpowiedzią na współczesne potrzeby klientów. Dlatego w okresie przedświątecznym realizujemy szereg działań skierowanych do szerokiego grona odbiorców. Innowacyjna strategia komunikacyjna oraz angażujące i niestandardowe akcje prosprzedażowe dadzą nam możliwość zaprezentowania naszej oferty w jeszcze ciekawszej i bardziej przystępnej formie – podsumowuje Katarzyna Korpak.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.