PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Od nowych marek po rozbudowę. Zmiany w Vivo! Stalowa Wola

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 16 kwi 2018 09:46

Od nowych marek po rozbudowę. Zmiany w Vivo! Stalowa Wola mat.pras.

Immofinanz otrzymała pozwolenie na budowę i niebawem rozpocznie prace konstrukcyjne w zakresie drugiego etapu rozbudowy centrum handlowego VIVO! Stalowa Wola. Nowa powierzchnia dedykowana jest w całości międzynarodowemu producentowi i dystrybutorowi odzieży oraz sprzętu sportowego – firmie Decathlon. Ponadto, w ostatnich tygodniach do grona najemców Vivo! dołączyła marka Ryłko, a kolejną, która niebawem wprowadzi się do obiektu będzie Tatuum.

REKLAMA

Drugi etap rozbudowy Vivo! Stalowa Wola obejmie łącznie 1750 mkw., które dołączone zostanie do południowego skrzydła (tuż obok kina Helios) centrum handlowego. Dzięki uzyskanemu pozwoleniu na budowę, prace konstrukcyjne rozpoczną się już w najbliższych tygodniach. Otwarcie nowej części Vivo! z Decathlonem planowane jest na pierwszy kwartał przyszłego roku. Decathlon w Vivo! Stalowa Wola będzie drugim sklepem tej marki w całym województwie podkarpackim.

Marka Ryłko, czyli polski producent obuwia skórzanego, w swojej ofercie posiada obuwie damskie, męskie i dziecięce oraz galanterię skórzaną. W Vivo! Stalowa Wola najemca ten otworzył swój sklep na powierzchni ok. 100 mkw.

Tatuum to polska marka odzieżowa dedykująca swoje produkty osobom ceniącym wysoką jakość, uniwersalne wzornictwo i naturalne tkaniny. W ślad za aktualnymi trendami i najciekawszymi propozycjami projektantów, powstają kolekcje City Casual często sięgające po awangardowe wzory. Najemca ten wzmocni dodatkowo ofertę modową VIVO!, wystawiając swoje kolekcje na powierzchni ok. 170 mkw.

- Vivo! Stalowa Wola w okresie dwóch i pół roku funkcjonowania bardzo mocno ugruntowało swoją pozycję wśród lokalnej społeczności. Staliśmy się miejscem pierwszego wyboru w kontekście aspektu zakupowego oraz nieprzerwanie rozwijamy ten, dotyczący oferty z zakresu spędzania wolnego czasu - skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, Immofinanz.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES Partner serwisu - Arrowhead

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA