PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Odpowiedzialny biznes w centrach handlowych - moda, która się opłaca

  • Autor: propertynews.pl
  • 16 sty 2017 13:30

Odpowiedzialny biznes w centrach handlowych - moda, która się opłaca Gemini Park Tarnów

W ciągu ostatnich 15 lat strategia odpowiedzialności społecznej wpłynęła przede wszystkim na sposób kształtowania firm, zwracanie uwagi na ekologię oraz odpowiadanie na potrzeby społeczeństwa. Coraz częściej korzyści z CSR dostrzegają także właściciele galerii handlowych - wynika z z raportu Menedżerowie CSR.

REKLAMA

Respondenci badania Menedżerowie CSR podkreślają, że podejmowanie aktywności z zakresu CSR przez firmy przyczynia się do rozwiązywania problemów związanych z edukacją, pomocą społeczną i ekologią. Wśród osiąganych przez przedsiębiorstwa korzyści ze strategii CSR badani wymienili m.in. podniesienie poziomu zaangażowania pracowników, zwiększenie rozpoznawalności marki jako odpowiedzialnej społecznie oraz poprawę relacji z lokalnymi społecznościami.

Koncepcja CSR zakłada odpowiedzialność organizacji za konsekwencje i wpływ podejmowanych przez nią decyzji na szeroko pojęte otoczenie, czyli społeczeństwo oraz środowisko. Przedsiębiorstwa stosujące się do wytycznych CSR działają etycznie i przejrzyście w obszarach tj. m.in. środowisko, zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej. Coraz częściej w działania tego typu angażują się galerie handlowe, niejednokrotnie stając się ich inicjatorami w regionie. CSR to nieodłączny element ich strategii funkcjonowania na rynku lokalnym, dzięki któremu identyfikują się ze społecznością i oferują jej udział w wartościowych przedsięwzięciach.

- Rośnie liczba dobrych praktyk z zakresu CSR zgłaszanych przez firmy w Polsce. Są to zarówno inicjatywy nowe, jak i długoletnie, najwięcej propozycji firmy mają dla swoich pracowników i społeczności lokalnych, w których funkcjonują. W dzisiejszych czasach firma ma przynosić wartość, a nie tylko zysk – mówi Mirella Panek-Owsiańska, prezes Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

- CSR przynosi wiele korzyści, zarówno dla galerii handlowej, jak i mieszkańców regionu, dlatego aktywnie angażujemy się w działania na rzecz otoczenia Gemini Park Tarnów. Dzięki nim jesteśmy blisko społeczności, oferujemy jej udział w wartościowych przedsięwzięciach i jednocześnie zyskujemy jej szacunek, pokazując, że zależy nam na dobrych stosunkach z naszymi interesariuszami. Ulokowani pomiędzy dużymi tarnowskimi osiedlami staliśmy się integralną częścią tkanki miejskiej, będąc przyjaznym i akceptowanym sąsiadem dla mieszkańców tej części miasta. Nasze wysiłki zostały już kilkukrotnie docenione prestiżowymi nagrodami, m.in. HumanitAS - komentuje Kinga Witek, dyrektor marketingu i PR Gemini Park Tarnów.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.