PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Odzieżowe marki poprawiają wyniki

  • Autor: PAP
  • 09 mar 2016 08:45

Odzieżowe marki poprawiają wyniki Top Secret

Redan poprawia wyniki. Grupa wypracowała w lutym przychody wyższe o 8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Powiększyła się również powierzchnia sieci sprzedaży.

REKLAMA

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 76 mln zł i była wyższa o 11 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lutego wyniosła 120,6 tys. mkw., co oznacza wzrost o 11 proc. w odniesieniu do lutego 2015.

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lutym 2016 r. wyniósł 21 mln zł co oznacza wzrost o 17 proc. w porównaniu do lutego roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 43 mln zł i była 17 proc. wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec lutego składała się z 355 sklepów własnych o łącznej powierzchni 78,5 tys. mkw. i była na poziomie 16 proc. wyższym niż na koniec lutego 2015.

Na rynku modowym sprzedaż towarów w lutym 2016 r. wyniosła 17 mln zł i była na tym samym poziomie co w lutym poprzedniego roku.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 33 mln zł i była 3 proc. wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 42,1 tys. m2, tj. była o 2 proc. wyższa niż w lutym 2015 r.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA