PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Odzieżowy gigant wchodzi do Serenady

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 paź 2014 11:53

Odzieżowy gigant wchodzi do Serenady

Trzy najważniejsze na polskim rynku grupy odzieżowe: Inditex, LPP oraz H&M stanowić będą główną ofertę modową Centrum Serenada w Krakowie. Powstanie tu dwupoziomowy salon Hennes & Mauritz o powierzchni ponad 2,3 tys. mkw.

REKLAMA

- Moda zajmie w Serenadzie 30 tys. mkw., a zatem będzie to największa oferta modowa w północnej części Krakowa. H&M będzie idealnym uzupełnieniem podpisanych wcześniej umów z Inditexem i LPP - mówi Maciej Kiełbicki, dyrektor zarządzający Mayland Real Estate.

W październiku podpisane zostały umowy najmu z CCC (640 mkw.) oraz z Mango (800 mkw.). Komercjalizacja projektu wynosi ponad 50 proc., a wśród najemców znajdują się marki z Grupy Inditex (Zara, Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Zara Home) oraz LPP (Reserved, Mohito, House, Cropp, Sinsay, Home & You). Operatorem spożywczym Serenady będą delikatesy Piotr i Paweł.

Obecnie prowadzone są prace przygotowawcze na placu budowy. Serenada powstanie w rejonie największej krakowskiej strefy handlu i rozrywki, w północnej części aglomeracji, gdzie funkcjonuje już hipermarket o pow. 20 tys. mkw. z galerią handlową o pow. 8 tys. mkw., OBI, Toys'R'Us, restauracja drive thru McDonald's, Norauto, Multikino z 12 ekranami i największy park wodny w Polsce. Centrum uzupełni tę ofertę o 43 tys. mkw. GLA, koncentrując się przede wszystkim na brakujących tam operatorach z branży mody (80 proc. powierzchni) i powierzchni gastronomicznej (10 proc.).

Dzięki lokalizacji przy głównej osi komunikacyjnej miasta, Serenada będzie łatwo dostępna dla przyszłych klientów. W zasięgu 15 minut jazdy samochodem mieszka prawie pół miliona ludzi, czyli praktycznie cała lewobrzeżna część Krakowa. Strefa oddziaływania Centrum obejmuje milion mieszkańców. Aglomeracja Krakowa posiada najniższy współczynnik powierzchni handlowej w przeliczeniu na mieszkańca w Polsce, tj. 260 mkw. na 1000 mieszkańców (420 mkw. w Warszawie i Wrocławiu, 520 mkw. w Trójmieście, 580 mkw. w Poznaniu wg raportu CBRE z 2014 r.), a Centrum będzie zlokalizowane w północnej części, która sama jest jeszcze mniej wyposażona w centra handlowe (mieszka tu 58% populacji, ale znajduje się tylko 35% oferty handlowej).

Dojazd dla zmotoryzowanych klientów będzie ułatwiony dzięki nowemu bezkolizyjnemu węzłowi z ul. Bora-Komorowskiego. Nowy wiadukt usprawni dojazd z centrum miasta i wyjazd w kierunku Nowej Huty, a także udrożni ruch na całym obszarze Olszy.

  • Z Krakowa 2014-10-28 13:05:22
    I co z tego? A gdzie New Look, River Island, Rage Age, Mango for men, Emanuel Berg, la Mania, Van Graaf, etc? W każdym mallu w KRK te same sklepy, żadnych nowych. To nie jest rozwój, to jest dolewanie wody do pełnej szklanki - zero korzyści, marazm.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA