PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Oferta Placu Unii bogatsza o designerskie akcesoria

  • Autor: propertynews.pl
  • 19 sie 2014 11:17

Oferta Placu Unii bogatsza o designerskie akcesoria

Hiszpańska marka Tous właśnie otworzyła butik w centrum handlowym Plac Unii City Shopping w Warszawie. Na jesieni w Placu Unii planowane jest również otwarcie pierwszego w Warszawie sklepu włoskiego producenta akcesoriów - fullspot.

REKLAMA

Salon Tous o powierzchni ponad 60 mkw. zlokalizowany na parterze centrum handlowego Plac Unii City Shopping to trzecia placówka tej marki w stolicy oraz jedna z dziewiętnastu w Polsce.

Sklep Tous w Placu Unii wyróżnia się eleganckim i subtelnym wystrojem z przewagą bieli, nadającej salonowi lekki i świeży wygląd. Oprócz biżuterii, wykorzystującej między innymi charakterystyczny motyw misia, można tu znaleźć też torebki, zegarki i akcesoria.

We wrześniu br. w Placu Unii pojawi się także sklep włoskiej marki fullspot o powierzchni ponad 42 mkw. Jego ofertę stanowić będą oryginalne toreby (O bag) i zegarki (O clock).

 

Plac Unii to kompleks biurowo-handlowy zlokalizowany w ważnym punkcie komunikacyjnym Warszawy, na granicy Śródmieścia i Mokotowa. Składa się z trzech obiektów, oferujących łącznie 56 800 mkw. powierzchni do wynajęcia, z czego 41 300 mkw. to część biurowa o standardzie A +, natomiast 15 500 mkw. - trzypoziomowa galeria handlowa. W 2012 roku obie części kompleksu otrzymały prestiżowy certyfikat ekologiczny BREEAM z oceną „bardzo dobry". Projekt Placu Unii został opracowany przez renomowaną pracownię APA Kuryłowicz & Associates, pod przewodnictwem wybitnego polskiego architekta profesora Stefana Kuryłowicza. Inwestycja została zrealizowana przez Grupę Liebrecht & wooD (inwestor większościowy - 60% proc.) wspólnie z BBI Development S.A.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • architekt 2014-09-05 08:46:44
    Plac Unii coraz bardziej przypomina Wolumen na Bielanach. Szmaty reklamowe wiszą wszędzie - na oknach, pod sufitem, gdzie się da.
    Ceny z najwyższej półki, a styla a'la Wolumen.
    Tyl tej ładnej architektury żal!
    Szkoda, że właściciel pozwala marketingowcom dewastować coś tak ładnego. Szkoda, że mental tych marketingowców to wciąż ubiegły wiek i myślenie - im większa szmata reklamowa, tym lepiej. Otóż nie - bogaci kliencie odpłyną do Klifu czy Promenady, ew. na ul. Mokotowską. Bo nikt z kasą nie chce kupować w budynku zasłoniętym szmatami.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA