PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Oferta rodzinna - Port Łódź ma własny przepis na sukces

  • Autor: propertynews.pl
  • 22 cze 2016 07:32

Oferta rodzinna - Port Łódź ma własny przepis na sukces Emilia Lange-Cichocka, Marketing Manager, IKEA Centres Poland

W badaniu przeprowadzonym przez PRCH w ośmiu największych ośrodkach miejskich Polski, pod kątem przyjazności centrów handlowych dla rodzin z dziećmi, Port Łódź uznany został za wiodący obiekt w mieście. O tym, co złożyło się na ten sukces mówi przedstawicielka właściciela obiektu Emilia Lange-Cichocka, Marketing Manager w IKEA Centres Poland.

REKLAMA

- Jeśli chodzi o udogodnienia dla rodziców z małymi dziećmi, jesteśmy na pierwszym miejscu w Łodzi i jako nie tylko miejsce zakupów, ale również miejsce spędzania wolnego czasu; posiadamy wiele udogodnień, które sprawiają, że maluchy i ich opiekunowie czują się tu komfortowo i bezpiecznie. Są to między innymi pokoje dla rodzica z dzieckiem, toalety dla maluchów, place zabaw, czy też rodzinne miejsca parkingowe. Na potrzeby rodziców odpowiada także oferta handlowa centrum – można tu bowiem znaleźć wiele sklepów z produktami dla najmłodszych - mówi Emilia Lange-Cichocka, Marketing Manager w IKEA Centres Poland.

W Porcie Łódź znajdują się trzy pokoje rodzica z dzieckiem wyposażone w miejsce do przewijania, fotele do karmienia oraz mikrofalówki do podgrzewania posiłków, które obecne są także w strefie restauracyjnej. Przy każdym pokoju usytuowane zostały również toalety z armaturą przystosowaną do wzrostu maluchów. Na parkingu centrum, tuż przy głównych wejściach, znajdują się z kolei miejsca parkingowe dla rodziców z dziećmi oznaczone zieloną farbą, na której namalowano postacie rodziców z wózkiem. Specjalne wydzielone przestrzenie są dużo szersze niż te standardowe –3,75 m zamiast 2,5 m.

- W ramach udogodnień dla rodziców z dziećmi przygotowaliśmy posiadamy również bransoletki dla dzieci, na których można wypisać dane rodziców wraz z kontaktem telefonicznym – na wypadek zagubienia pociechy czy możliwość bezpłatnego wypożyczenia wózka w Punkcie Informacyjnym. Bardzo dużym powodzeniem cieszy się bezpłatna sala zabaw dla najmłodszych – Port Łódź Junior, w której na okres dwóch godzin można pozostawić dziecko pod okiem profesjonalnych animatorów. Tutaj maluchy mogą spędzić czas na różnorodnych zabawach z aspektem edukacyjnym. To również miejsce promowania zdrowego odżywiania, po każdej wizycie dziecko otrzymuje jabłko - tłumaczy Emilia Lange-Cichocka.

Zarządcy Portu regularnie zlecają badania potrzeb klientów i starają się na nie odpowiadać dostosowując do nich zarówno ofertę sprzedażową, jak i rozrywkową, a także realizując różnorodne działania eventowe. - Nie podążamy ślepo za trendami, ale dostosowujemy je do realnego zapotrzebowania konsumenta, który w Łodzi z jednej strony jest bardzo wrażliwy cenowo – niska siła nabywcza, ale również bardzo wymagający jeśli chodzi o jakość otrzymywanych świadczeń.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA