PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Oferta z wyższej półki w Silesia City Center

  • Autor: propertynews.pl
  • 21 sie 2013 13:48

Oferta z wyższej półki w Silesia City Center

Silesia City Center poszerza ofertę marek z wyższej półki. Już wkrótce w centrum handlowym dostępne będą ubrania marki Strellson i Patrizia Pepe. Otwarcie nowych salonów jest efektem prowadzonej rekomercjalizacji. Dzięki niej największa galeria handlowa na Śląsku wymieniła do tej pory ponad 10 proc. oferty.

REKLAMA

Rekomercjalizacja  w Silesia City Center trwa od 1,5 roku. W tym czasie pojawiło się tam aż 31 nowych sklepów.   Pozycję centrum umacniają prestiżowe marki, takie jak jedyne na Śląsku salony COS, Zara Home czy multibrandu optycznego Bryloownia. Teraz do listy unikalnych marek dołączy także szwajcarska marka Strellson oraz Patrizia Pepe.

- Obie marki poszerzają w Silesii ofertę ubrań i dodatków z wyższej półki dla kobiet i mężczyzn. Salon Strellsona będzie pierwszym w Katowicach i dopiero drugim na Śląsku, z kolei salon Patrizi Pepe będzie największym w regionie. Ta ostatnia marka wraca do Silesii po ponad rocznej nieobecności, tym razem jednak z większym salonem i szerszą ofertą - mówi Ilona Szafer, dyrektor ds. wynajmu Silesia City Center.

Jak podkreśla Szafer, zmiany w portfolio najemców Silesii są odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów Silesia City Center, ale także kierunkiem, w którym na regionalnym rynku podąża Silesia.

- Klienci galerii oczekują od nas unikalności na tle innych centrów w regionie, a tym samym marek, które często dostępne są wyłącznie w stolicy. Do tej pory udało nam się przyciągnąć wiele brandów od lat wyczekiwanych przez klientów Silesii m.in. GAP, COS, Burberry, Zara Home czy Marc O'Polo. To właśnie w tym kierunku w najbliższych latach zmierzać będzie Silesia, różnicując swoją ofertę i rozszerzając ją zarówno o popularne marki sieciowe, jak również o marki z wyższej półki - mówi Ilona Szafer.

Salon Strellsona pojawi się w miejscu dawnego sklepu Armani Jeans i VJC Versace na al. Chorzowskiej, z kolei Patrizia Pepe zostanie otwarta w miejsce salonu Wójcik. Na ofertę Strellsona składać się będą męskie koszule, garnitury, płaszcze, kurtki skórzane, marynarki, spodnie oraz buty.  Marka Strellson została stworzona przez Uwe i Jochena Holy - właścicieli Hugo Boss.

W salonie Patrizia Pepe znajdziemy z kolei ubrania dla kobiet ceniących sobie wysoką jakość i wyrafinowanie, połączone z minimalizmem i przywiązaniem do detali. Nowy salon Patrizi Pepe będzie miał powierzchnię 99,97 mkw., a Strellsona 140,4 mkw.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA