PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ośmiu nowych najemców w Blue City - zdjęcia

  • Autor: Propertynews.pl
  • 05 gru 2013 11:57

Ośmiu nowych najemców w Blue City - zdjęcia

Oprócz sklepu z odzieżą dla mężczyzn Giacomo Conti i stoiska z kosmetykami hipoalergicznymi marki Biały Jeleń klienci centrum handlowego Blue City mogą ubrać się w butikach Imperial Store, Colorsheke+ czy The Nim, kupić coś dla dzieci w sklepie SAM 0-13, zabłysnąć biżuterią Nikki Lissoni i odwiedzić pierwszy pop-up shop La Bochemia.eu.

REKLAMA

Imperial Store wynajął 175 mkw. na poziomie 0. Z kolei firma SAM 0-13 zdecydowała się otworzyć sklep o powierzchni 73 mkw. na poziomie -1. Znajduje się w nim odzież dziecięca.

Butik Colorshake + dostępny jest na poziomie -1. Oferuje 69 mkw. powierzchni sprzedażowej. Butik to nowy pomysł właścicielki marki Colorshake, Ewy Konstantynowicz. Oficjalne otwarcie punktu odbyło się 13. listopada.

Pop-up shope La.Bohemia.eu zajął 206 mkw. na poziomie 0. Został otwarty 22 listopada. Klienci mogą w nim ubrania, obuwie, biżuterię i dodatki.

Kolejnym z nowych najemców jest sieć biżuteryjna Nikki Lissoni, która otworzyła stoisko na poziomie +1. 

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City w Warszawie to projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, centrum rekreacyjne, oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA