PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ośmiu nowych najemców w Blue City - zdjęcia

  • Autor: Propertynews.pl
  • 05 gru 2013 11:57

Ośmiu nowych najemców w Blue City - zdjęcia

Oprócz sklepu z odzieżą dla mężczyzn Giacomo Conti i stoiska z kosmetykami hipoalergicznymi marki Biały Jeleń klienci centrum handlowego Blue City mogą ubrać się w butikach Imperial Store, Colorsheke+ czy The Nim, kupić coś dla dzieci w sklepie SAM 0-13, zabłysnąć biżuterią Nikki Lissoni i odwiedzić pierwszy pop-up shop La Bochemia.eu.

REKLAMA

Imperial Store wynajął 175 mkw. na poziomie 0. Z kolei firma SAM 0-13 zdecydowała się otworzyć sklep o powierzchni 73 mkw. na poziomie -1. Znajduje się w nim odzież dziecięca.

Butik Colorshake + dostępny jest na poziomie -1. Oferuje 69 mkw. powierzchni sprzedażowej. Butik to nowy pomysł właścicielki marki Colorshake, Ewy Konstantynowicz. Oficjalne otwarcie punktu odbyło się 13. listopada.

Pop-up shope La.Bohemia.eu zajął 206 mkw. na poziomie 0. Został otwarty 22 listopada. Klienci mogą w nim ubrania, obuwie, biżuterię i dodatki.

Kolejnym z nowych najemców jest sieć biżuteryjna Nikki Lissoni, która otworzyła stoisko na poziomie +1. 

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City w Warszawie to projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, centrum rekreacyjne, oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA