PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Otwieramy jeden sklep tygodniowo

Otwieramy jeden sklep tygodniowo
Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 sty 2019 10:58

Wszystkie nasze plany traktujemy jak zadania z datą realizacji. Są one ambitne – w skali roku otwieramy średnio jeden sklep tygodniowo – ale tylko takie cele pozwalają nam piąć się jeszcze wyżej i lepiej spełniać oczekiwania naszych klientów, którzy dają nam do zrozumienia, że chcą mieć KiK w swoim sąsiedztwie – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK. Ostatnie 12 miesięcy przyniosło około 60 nowych sklepów KiK w Polsce, co daje ok. 36 tys. mkw. dodatkowej powierzchni sprzedażowej.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 sty 2019 10:58

KiK w 2018 roku otworzył nowy rozdział swojej historii w Polsce, uruchamiając pierwszy wielkopowierzchniowy sklep – przestrzeń sprzedażową o powierzchni co najmniej 800 mkw.
– W dzisiejszych czasach mamy do czynienia z coraz bardziej wymagającym klientem, dla którego liczą się różne aspekty zakupów i o którego uwagę jeszcze trudniej, czego rynek poprzez ograniczenie handlu wcale nie ułatwia. Ważna jest cena, jakość produktu, jego zgodność z panującymi trendami, ale także pozytywne doświadczenia z samego procesu zakupów i płynąca z nich przyjemność. Staramy się sprostać tym oczekiwaniom – w naszym DNA jest dyskont, więc i ceny konkurencyjne, dbamy o jakość produktów oraz o to, aby były modne. Modernizujemy oraz rozwijamy samą przestrzeń zakupową – stąd większy metraż, jeszcze bardziej przejrzysta ekspozycja i zastosowanie digital signange. Zmieniamy się, ale poruszamy się przy tym w ramach, które sami wyznaczyliśmy – ma być „korzystnie, modnie, z pomysłem” – mówi Mariusz Kulik.

Zintensyfikowane otwieranie kolejnych sklepów i kompleksowa modernizacja istniejących punktów to fundamentalne, ale nie jedyne działania KiK. – Otwierać sklepy to jedno, ale najważniejsze to budować i stale umacniać więź z klientami, bo w końcu to dzięki nim możemy mówić o jakimkolwiek sukcesie. Dlatego tym bardziej cieszy nas osiągnięcie 1 mln. polubień na naszym fanpage’u na Facebooku i duża aktywność w social mediach KiK. Poza tym jeszcze mocniej stawiamy na obecność reklamową – w radio, telewizji, prasie drukowanej czy przestrzeni miejskiej – mówi dyrektor generalny KiK.

Nie od dziś wiadomo, że szczytny cel umie zjednoczyć. KiK, mając to na względzie, stawia na działalność CSR opartą w dużej mierze na zaangażowaniu swoich klientów. W sklepach KiK można spotkać skarbonki oznaczone logotypem Help and Hope. W 2018 roku datki wrzucane do nich przez klientów KiK wsparły edukacje, podnoszenie kwalifikacji i wyrównywanie szans społecznych dzieci i młodzieży z Fundacji Happy Kids i Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Sieć w swoich działaniach wsparła również osoby z najuboższych regionów Bangladeszu, przekazując cały dochód ze sprzedaży kolekcji koszy z trawy morskiej i tkanych dywanów na ich rzecz.

2018 rok to dla KiK czas intensywny, ale owocny. W planach firmy jest dynamiczny rozwój (docelowo pod szyldem KiK ma w Polsce funkcjonować ok. 650 sklepów), a także dalsza działalność charytatywna i biznesowa. Jedno ma pozostać niezmienne – dbałość o klienta, który – zgodnie z nazwą brandu – jest królem.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.4.76
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.