PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Outlet Białystok oficjalnie otwarty

  • Autor: Propertynews.pl
  • 12 gru 2014 14:22

Outlet Białystok oficjalnie otwarty

Pierwsze wielkopowierzchniowe centrum wyprzedażowe w regionie zostało otwarte 12 grudnia. Ofertę obiektu stworzyły markowe salony, których produkty dostępne będą zawsze w cenach niższych o 30-70 proc. w stosunku do cen w regularnych sklepach.

REKLAMA

W Outlecie Białystok obecne są  sieci odzieżowe i obuwnicze takie jak: Adidas, Reebok, BIG STAR, Lancerto, DIVERSE, ECCO, Albione, Regatta, Brand Collection, Kubenz, 50 Style, PUMA, Gatta, Greenpoint, McArthur, Lavard, Pako Lorente, a także salony z markową odzieżą jeansową. Dodatkowym wzmocnieniem oferty handlowej jest obecność hipermarketu spożywczego Carrefour, drogerii Rossmann, salonu obuwniczego CCC i supermarketu wnętrzarskiego JYSK. Parking pomieści około 600 samochodów.

- Po raz pierwszy w tym regionie, klienci mogą zakupić markowe produkty w cenach niższych od 30 do 70 proc. niż w regularnych sklepach. Szeroka oferta odzieżowa i obuwnicza połączona z obecnością supermarketu spożywczego, drogerii oraz supermarketu wnętrzarskiego pozwala na wygodne, kompleksowe zakupy - komentuje Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG. - Świetna lokalizacja obiektu oraz produkty znanych marek w cenach obniżonych nawet o 70% sprawi, że obiekt stanie się ulubioną destynacją zakupową nie tylko dla mieszkańców Podlasia, ale również Białorusi - dodaje T. Rydlewski.

Outlet Białystok usytuowany jest we wschodniej części miasta, w pobliżu trasy prowadzącej do dwóch przejść granicznych z Białorusią - w Kuźnicy i Bobrownikach. W najbliższym zasięgu centrum znajduje się ponad 500 tys. mieszkańców Białegostoku i okolic. Docelowa grupa potencjalnych klientów (do 90 min. jazdy samochodem) to ponad 1,2 mln osób, wliczając w to mieszkańców terenów przygranicznych.

- O wyborze Outletu Białystok zadecydowała dogodna lokalizacja obiektu na terenie miasta oraz atrakcyjność centrum wyprzedażowego pod względem logistycznym.- komentuje Wojciech Sipiora, Retail Sales Manager, PUMA Polska.

Podobnego zdania jest Małgorzata Mitoraj-Jaroszek, prezes zarządu sieci obuwniczej McArthur. - Sukcesywnie poszerzamy sieć sklepów firmowych. Nasza oferta obecna jest w większości liczących się centrów outletowych w Polsce, stąd decyzja, aby otworzyć salon także w Outlecie Białystok, który ze względu na swoje położenie w pobliżu kilku przejść granicznych stanie się ważnym ponadregionalnym centrum outletowym.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA