PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Outlet Toruń wynajęty w 40 proc.

  • Autor: Propertynews.pl
  • 29 maj 2015 13:39

Centrum wyprzedażowe Outlet Toruń jest już wynajęte w blisko 40 proc. i wciąż przybywa najemców. Tylko w ostatnim czasie umowy najmu powierzchni handlowej w realizowanym projekcie podpisały takie marki jak: Puma, Adidas, Reebok, Lavard, Kubenz, Bialcon i Dajar. Komercjalizacją inwestycji zajmuje się The Blue Ocean Investment Group (BOIG), a inwestorem przedsięwzięcia jest spółka Karawela.

REKLAMA

Outlet Toruń to kompleks handlowy powstający przy głównej drodze wyjazdowej z Torunia w kierunki Bydgoszczy - Szosie Bydgoskiej oraz w sąsiedztwie Castoramy i dużego stadionu żużlowego Motoareny Toruń. Po wybudowaniu, Outlet Toruń, stanie się częścią obszernego kompleksu zakupowego złożonego z salonów meblarskich, centrum handlowo-wystawienniczego, sklepów typu convenience shopping center , stacji benzynowej i restauracji typu fast-food.

Dodatkowo, planowane jest wzbogacenie inwestycji o funkcje rekreacyjno – rozrywkowe m.in. skate park oraz boiska do gier zespołowych.

- Dokładnie określiliśmy strategię rozwoju projektu, dzięki czemu wiemy jak wykorzystać potencjał całego terenu, na którym realizowane jest przedsięwzięcie – mówi Sebastian Bogusz, dyrektor zarządzający, Outlet Toruń. –Dodatkowe funkcje rekreacyjne, które planujemy zrealizować na parkingu przed centrum dodadzą inwestycji atrakcyjności i wyjątkowego charakteru – dodaje S.Bogusz.

Propozycja silnego kompleksu zakupowego złożonego z  szerokiej, zróżnicowanej oferty: centrum handlowo-wystawienniczego, outletu, salonu meblarskiego, wzbogaconego o funkcje rozrywkowe i sportowe, przyciąga najemców.

- Zdecydowaliśmy się otworzyć nasz salon w Outlecie  Toruń  ze względu na unikalny koncept: połączenie w jednym miejscu wielu formatów handlowych wraz z centrum rekreacyjno – sportowym pozwoli uzyskać wzajemną synergię obiektów – uważa Jarosław Pacałowski, właściciel salonu Puma.

Inwestorem przedsięwzięcia jest Karawela sp. z o.o., która zrealizuje projekt etapowo - w pierwszej fazie powstanie Outlet Toruń (13 tys. mkw. GLA – w dwóch fazach) oraz znany na rynku salon meblowy, a w kolejnym etapie park handlowy ( około 10 tys. mkw. GLA). Następnie na pozostałych kilkunastu tysiącach powierzchni powstaną m.in. salony wnętrzarskie i meblowe, stacja benzynowa, centrum wystawiennicze oraz około 1200 miejsc parkingowych. Zakończenie pierwszego etapu projektu planowane jest na drugą połowę 2016 roku.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA