PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Outlet w Piasecznie inwestuje w marki premium

  • Autor: propertynews.pl
  • 06 maj 2016 11:57

Outlet w Piasecznie inwestuje w marki premium Fashion House Outlet Centre Piaseczno, mat. prasowe

Grupa mediowa Valkea przygotuje kompleksową kampanię wizerunkową i identyfikację wizualną marek premium, dostępnych w Fashion House Outlet Centre Piaseczno. Współpraca obejmie całoroczne działania promocyjne oraz organizację eventów. Valkea została wybrana w drodze przetargu.

REKLAMA

Do zadań grupy mediowej należy przygotowanie identyfikacji wizualnej marek premium, w tym wdrożenie nowej struktury Premium Brands oraz opracowanie jej logotypu. Działania w ramach całorocznej kampanii wizerunkowej będą prowadzone za pośrednictwem kanałów: OOH, Social Media, Digital, POS. Valkea będzie także odpowiedzialna za organizację eventów towarzyszących i akcji specjalnych.

- Fashion House jako outlet, oferuje kolekcje mody „po sezonie”. Ten aspekt wpływa na wybór sposobu komunikacji z klientem. Zależy nam na zaangażowaniu poprzez zaproszenie na zakupy „za kulisami pokazów mody”, gdzie można kupić produkty wybranych marek premium z ubiegłych/poprzednich kolekcji, w osiągalnych na każdą kieszeń cenach. Pokazujemy klientom ekskluzywność wielkiego świata fashion jako dostępną poprzez wejście za „kulisy mody” wraz z Fashion House w Piasecznie – mówi Jerzy Kamecki, New Business Manager w Valkea Media.

Marki premium obejmują 26 sklepów w Fashion House Outlet Centre Piaseczno spośród ponad setki obecnych w galerii.

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA