PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Outsourcing 3.0 to “must have” dla rozwoju sieci handlowych?

Outsourcing 3.0 to “must have” dla rozwoju sieci handlowych?
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 04 cze 2019 10:02

Outsourcing należy do najbardziej dynamicznie rozwijających się trendów biznesowych w skali całego świata. Również w Polsce, coraz więcej firm dostrzega korzyści płynące z tego typu rozwiązań. Na czym polega outsourcing najnowszej generacji i dlaczego jest to niezbędne narzędzie do rozwoju sieci handlowych?

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 04 cze 2019 10:02

W branży retail, proces otwierania lokali handlowych, mimo tego, że powtarzalny, jest zadaniem absorbującym, wymagającym specjalistycznej wiedzy z różnych obszarów działalności, funkcjonowania w przedsiębiorstwie odpowiednich działów, ciągłego rekrutowania kompetentnych pracowników oraz znajomości najnowszych rozwiązań technologicznych.

-  Przy dynamicznej realizacji planów ekspansji dobrze powierzyć niektóre procesy doświadczonym partnerom, którzy są w stanie przeprowadzić je kompleksowo - mówi Piotr Wroczek, Project Director Workshop.re. - Nasza firma jest partnerem sieci od projektu do momentu uzyskania niezbędnych zgód, potrzebnych do rozpoczęcia prac budowlanych w centrach handlowych i retail parkach, również poza granicami kraju - dodaje.

Od outsourcingu 1.0 do usług 3.0

Przez długi czas podstawowym czynnikiem przemawiającym na korzyść outsourcingu była przede wszystkim redukcja kosztów przedsiębiorstwa, polegająca na powierzaniu pewnych podstawowych zadań firmie, która wykona je taniej niż jest w stanie zrobić to wewnętrzny zespół. Tego typu outsourcing, nazywany pierwszą generacją, zaczął funkcjonować w latach 70. XX wieku. W jego obrębie znajdowały się głównie takie zadania jak ochrona, sprzątanie czy catering.

Rosnąca konkurencja i większe oczekiwania klientów sprawiły, że w połowie lat 80. XX w. wykształciła się druga generacja outsourcingu polegająca na oddelegowywaniu przez firmy procesów coraz bardziej powiązanych z ich kluczowymi kompetencjami. Oprócz dążenia do zmniejszenia kosztów, ważny stał się nacisk na poprawę jakości produktu, skrócenie czasu jego wprowadzania na rynek, jak również dostęp do unikalnych zasobów.

Dalszy rozwój konkurencji, zwłaszcza w obszarach, gdzie w bardzo szybkim tempie pojawiają się nowe możliwości technologiczne, wymusił potrzebę natychmiastowego reagowania na potrzeby klientów, ciągłego dostosowywania się oraz dążenia do nowoczesności. Tym samym wykształciła się kolejna, trzecia generacja outsourcingu, którego najważniejszą cechą jest zacieśnianie współpracy pomiędzy wyspecjalizowanym dostawcą usług a klientem. Tego typu outsourcing przejawia się redefinicją dotychczasowego modelu biznesowego. Firmy stają się dla siebie partnerami, a klienci są w stanie konkurować w oparciu o zasoby dostawcy.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.251.205
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.