PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ożywienie w M1. Większe sklepy, więcej klientów

  • Autor: propertynews.pl
  • 30 sie 2016 12:45

Ożywienie w M1. Większe sklepy, więcej klientów fot. M1 Marki

Centrum handlowe M1 Poznań odnotowało w lipcu 9-procentowy wzrost frekwencji. To sprawia, że obiekt nie przestaje rozbudowywać swojej oferty handlowej.

REKLAMA

Lipiec przypieczętował wzrost frekwencji rok do roku w centrum handlowym M1. Aktualnie wynosi on 9 proc., co na tle Index FootFall w wysokości 2,1 oraz PRCH Footfall Index 1,9 proc. jest rezultatem powyżej średniej.

Dobre wyniki finansowe w roku 2016 również potwierdzają rosnące zainteresowanie klientów ofertą centrum. Ożywienie skłoniło kilku najemców do powiększenia i odświeżenia zajmowanych lokali.

Jedna z najpopularniejszych polskich marek obuwniczych, Deichmann, rozpoczęła już działalność w lokalu o powierzchni zwiększonej do ponad 600 mkw. Do podobnego formatu powiększył się sklep  sieci kosmetyczno-drogeryjnej Rossmann. W nowej adaptacji działają już lokale trzech popularnych marek biżuteryjnych: Apart, Yes oraz Swiss.

Od kwietnia działa też "kawowa wyspa” pod szyldem Starbucks.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.