PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Państwowy gigant polubił się z centrami handlowymi. Poczta Polska zapowiada otwarcia

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 06 kwi 2018 08:02

Państwowy gigant polubił się z centrami handlowymi. Poczta Polska zapowiada otwarcia Poczta Polska, Atrium Targowek (mat.pras.)

- Wybieramy dla placówek miejsca, gdzie jest ekonomiczne zapotrzebowanie na nasze usługi. Od stycznia 2018 roku uruchomiliśmy trzy nowe placówki pocztowe w galeriach handlowych - mówi Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej. - Obecnie planujemy trzy kolejne lokalizacje, m.in. w Galerii Kociewskiej w Tczewie - dodaje.

REKLAMA

- Zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach duże obiekty handlowe przyciągają dużą liczbę klientów, bo oferują nie tylko udane zakupy, ale również atrakcje kulturalno-rozrywkowe. Polacy chętnie spędzają w nich wolny czas. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów - mówi Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej. 

W tym roku Poczta Polska miesięcznie uruchamia średnio jedną placówkę w centrum handlowym. Wśród najnowszych lokalizacji są tj. w Galeria Morena w Gdańsku, Ikea w Lublinie, i Centrum Handlowe Piekary w Legnicy. W planach są kolejne otwarcia. Lokalizacje krajowy gigant dobiera bardzo skrupulatnie. 

- Każdy lokal przewidziany do utworzenia w nim placówki powinien mieć spełniającą wymagania powierzchnię. Powinna ona umożliwiać utworzenie planowanej liczby stanowisk obsługujących klientów. Zwracamy uwagę na przyjazność architektoniczną – szczególnie pod względem obsługi klientów niepełnosprawnych, w tym poruszających się za pomocą wózków inwalidzkich. Lokal powinien spełnić przepisy BHP, OP, OC jak również sanitarne i socjalne dla lokali użytkowych określone w przepisach powszechnych. Dodatkowo lokal powinien być wyposażony w stałe łącze do sieci internetowej, miejsce pozwalające na zorganizowanie zaplecza m.in. w celu zapewnienia swobodnej wymiany materiału pocztowego. Szczegółowe warunki, o których mowa powyżej są zawarte w wewnętrznych uregulowaniach naszej spółki i każdorazowo podlegają weryfikacji i ocenie - mówi  Paweł Kopeć.

 - W każdej placówce, niezależnie od miejsca lokalizacji, udostępniamy klientom szeroki katalog usług pocztowych. Placówki znajdujące się w galeriach handlowych z reguły zajmują mniejszą powierzchnię i skoncentrowane są na sprzedaży – nie mają skrytek pocztowych, służby doręczeń i awizują przesyłki tylko firmom funkcjonującym w tym samym obiekcie handlowym, natomiast placówki poza obiektami handlowymi mogą dodatkowo realizować więcej czynności operacyjnych - dodaje Kopeć. 

Poczta Polska posiada ponad 7 500 placówek, filii i agencji pocztowych. Blisko 200 z nich jest zlokalizowanych w centrach handlowych.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.