PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Państwowy gigant polubił się z centrami handlowymi. Poczta Polska zapowiada otwarcia

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 06 kwi 2018 08:02

Państwowy gigant polubił się z centrami handlowymi. Poczta Polska zapowiada otwarcia Poczta Polska, Atrium Targowek (mat.pras.)

- Wybieramy dla placówek miejsca, gdzie jest ekonomiczne zapotrzebowanie na nasze usługi. Od stycznia 2018 roku uruchomiliśmy trzy nowe placówki pocztowe w galeriach handlowych - mówi Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej. - Obecnie planujemy trzy kolejne lokalizacje, m.in. w Galerii Kociewskiej w Tczewie - dodaje.

REKLAMA

- Zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach duże obiekty handlowe przyciągają dużą liczbę klientów, bo oferują nie tylko udane zakupy, ale również atrakcje kulturalno-rozrywkowe. Polacy chętnie spędzają w nich wolny czas. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów - mówi Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej. 

W tym roku Poczta Polska miesięcznie uruchamia średnio jedną placówkę w centrum handlowym. Wśród najnowszych lokalizacji są tj. w Galeria Morena w Gdańsku, Ikea w Lublinie, i Centrum Handlowe Piekary w Legnicy. W planach są kolejne otwarcia. Lokalizacje krajowy gigant dobiera bardzo skrupulatnie. 

- Każdy lokal przewidziany do utworzenia w nim placówki powinien mieć spełniającą wymagania powierzchnię. Powinna ona umożliwiać utworzenie planowanej liczby stanowisk obsługujących klientów. Zwracamy uwagę na przyjazność architektoniczną – szczególnie pod względem obsługi klientów niepełnosprawnych, w tym poruszających się za pomocą wózków inwalidzkich. Lokal powinien spełnić przepisy BHP, OP, OC jak również sanitarne i socjalne dla lokali użytkowych określone w przepisach powszechnych. Dodatkowo lokal powinien być wyposażony w stałe łącze do sieci internetowej, miejsce pozwalające na zorganizowanie zaplecza m.in. w celu zapewnienia swobodnej wymiany materiału pocztowego. Szczegółowe warunki, o których mowa powyżej są zawarte w wewnętrznych uregulowaniach naszej spółki i każdorazowo podlegają weryfikacji i ocenie - mówi  Paweł Kopeć.

 - W każdej placówce, niezależnie od miejsca lokalizacji, udostępniamy klientom szeroki katalog usług pocztowych. Placówki znajdujące się w galeriach handlowych z reguły zajmują mniejszą powierzchnię i skoncentrowane są na sprzedaży – nie mają skrytek pocztowych, służby doręczeń i awizują przesyłki tylko firmom funkcjonującym w tym samym obiekcie handlowym, natomiast placówki poza obiektami handlowymi mogą dodatkowo realizować więcej czynności operacyjnych - dodaje Kopeć. 

Poczta Polska posiada ponad 7 500 placówek, filii i agencji pocztowych. Blisko 200 z nich jest zlokalizowanych w centrach handlowych.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES Partner serwisu - Arrowhead

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA