Państwowy gigant polubił się z centrami handlowymi. Poczta Polska zapowiada otwarcia

- Wybieramy dla placówek miejsca, gdzie jest ekonomiczne zapotrzebowanie na nasze usługi. Od stycznia 2018 roku uruchomiliśmy trzy nowe placówki pocztowe w galeriach handlowych - mówi Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej. - Obecnie planujemy trzy kolejne lokalizacje, m.in. w Galerii Kociewskiej w Tczewie - dodaje.
- Zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach duże obiekty handlowe przyciągają dużą liczbę klientów, bo oferują nie tylko udane zakupy, ale również atrakcje kulturalno-rozrywkowe. Polacy chętnie spędzają w nich wolny czas. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów - mówi Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej.
W tym roku Poczta Polska miesięcznie uruchamia średnio jedną placówkę w centrum handlowym. Wśród najnowszych lokalizacji są tj. w Galeria Morena w Gdańsku, Ikea w Lublinie, i Centrum Handlowe Piekary w Legnicy. W planach są kolejne otwarcia. Lokalizacje krajowy gigant dobiera bardzo skrupulatnie.
- Każdy lokal przewidziany do utworzenia w nim placówki powinien mieć spełniającą wymagania powierzchnię. Powinna ona umożliwiać utworzenie planowanej liczby stanowisk obsługujących klientów. Zwracamy uwagę na przyjazność architektoniczną – szczególnie pod względem obsługi klientów niepełnosprawnych, w tym poruszających się za pomocą wózków inwalidzkich. Lokal powinien spełnić przepisy BHP, OP, OC jak również sanitarne i socjalne dla lokali użytkowych określone w przepisach powszechnych. Dodatkowo lokal powinien być wyposażony w stałe łącze do sieci internetowej, miejsce pozwalające na zorganizowanie zaplecza m.in. w celu zapewnienia swobodnej wymiany materiału pocztowego. Szczegółowe warunki, o których mowa powyżej są zawarte w wewnętrznych uregulowaniach naszej spółki i każdorazowo podlegają weryfikacji i ocenie - mówi Paweł Kopeć.
- W każdej placówce, niezależnie od miejsca lokalizacji, udostępniamy klientom szeroki katalog usług pocztowych. Placówki znajdujące się w galeriach handlowych z reguły zajmują mniejszą powierzchnię i skoncentrowane są na sprzedaży – nie mają skrytek pocztowych, służby doręczeń i awizują przesyłki tylko firmom funkcjonującym w tym samym obiekcie handlowym, natomiast placówki poza obiektami handlowymi mogą dodatkowo realizować więcej czynności operacyjnych - dodaje Kopeć.
Poczta Polska posiada ponad 7 500 placówek, filii i agencji pocztowych. Blisko 200 z nich jest zlokalizowanych w centrach handlowych.

© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- EUR 0,14% 4,17 zł
- CHF 0,14% 3,48 zł
- USD 0,56% 3,39 zł
-
PT 17:50
Solar zmaga się z zakazem handlu w niedziele
-
PT 17:29
Nathaniel Robinson globalnym dyrektorem w Cushman & Wakefield
-
PT 17:12
W Inowrocławiu powstanie park handlowy
-
PT 16:43
Duże centrum hurtowe szykowane jest koło Warszawy
-
PT 16:39
Olsztyński Centaurus rośnie całodobowo
-
PT 16:21
Większy kompleks produkcyjny BBC w Mirosławcu
-
PT 16:09
Duży kompleks magazynowy Homanit powstanie w Karlinie
-
PT 15:45
Gama rośnie. Kolejny sklep dołącza do sieci
-
PT 15:43
Klub Innowatora KSSE kształci przyszłe kadry
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
Hotelarze na zakupach
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Dobre prognozy dla TXM, słabsze dla Gino Rossi i Monnari
-
3
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
4
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
5
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
6
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
7
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
8
Chcemy być w stolicach świata mody
-
9
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
10
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!