PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Papa John’s podsumowuje pierwszy rok w Polsce

 Papa John’s podsumowuje pierwszy rok w Polsce
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 sty 2019 14:27

Amerykańska sieć pizzerii Papa John’s świętuje swoje pierwsze urodziny w Polsce, kończąc rok z 6 lokalami w Warszawie.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 sty 2019 14:27

W 2018 roku sieć Papa John’s systematycznie otwierała kolejne lokale w Warszawie, począwszy od Pragi Południe, przez Ochotę, Wolę, Żoliborz i Mokotów aż po Wilanów. W wybranych lokalach – przy ul. Inflanckiej 4B oraz Postępu 10 – wprowadzono obsługę kelnerską. Pozostałe lokale sprofilowane są pod dostawy pizzy z dowozem do klientów, choć również w nich w swobodnej atmosferze można delektować się pizzą na miejscu oraz obserwować pracę pizza makerów przez charakterystyczne dla sieci przeszklenia między salą dla gości i kuchnią. Najważniejszym kryterium doboru lokalizacji jest dla sieci bliskość osiedli mieszkalnych lub ośrodków biurowych.

Pizza Papa John’s cieszyła się dużą popularnością wśród warszawiaków. Do jej wyrobu w 2018 roku zużyto 56 ton mąki, 22 tony sera i blisko 7 tys. puszek sosu pomidorowego. Kierowcy przejechali ponad 200 tys. km, czyli blisko 5-krotnie okrążyli ziemię i to… najczęściej skuterem. A to dopiero początek podboju Warszawy.

– Cieszymy się, że nasza marka spotkała się z tak dobrym przyjęciem wśród mieszkańców Warszawy. Od początku naszej obecności w Polsce kierujemy się hasłem, które przyświeca marce od początku jej istnienia, już ponad 30 lat: „Lepsze składniki, lepsza pizza”. Naszych gości traktujemy jak rodzinę i dokładamy wszelkich starań, by wychodzili od nas w pełni zadowoleni. Pilnie pracujemy nad jeszcze wyższą jakością produktów, obsługi – mówi Joanna Zawada, Dyrektor Marketingu sieci Papa John’s w Polsce. – Mamy wielu fantastycznych ambasadorów, którzy po pierwszym zamówieniu nie wyobrażają sobie zamawiania pizzy z innego miejsca. Rok zamykamy też z pierwszą nagrodą, Laurem Konsumenta w kategorii „Odkrycie Roku”. Będziemy dokładać starań, by szybko cała Warszawa mogła jeść naszą pizzę – dodaje Joanna Zawada.

Obchodom urodzin Papa John’s towarzyszy kampania DOOH na wybranych stacjach metra, działania w sieciach społecznościowych (Facebook i Instagram) oraz działania BTL.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.28.212
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.