PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pasaż Grunwaldzki ma za sobą dobry miesiąc

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 14 lis 2017 14:01

Pasaż Grunwaldzki ma za sobą dobry miesiąc Pasaż Grunwaldzki

Październik był niezwykle udanym miesiącem dla należącej do EPP wrocławskiej galerii handlowej Pasaż Grunwaldzki. W tym czasie centrum odwiedziło o blisko 10 proc. więcej niż w tym samym okresie roku ubiegłego.

REKLAMA

- Staramy się aby Pasaż był nie tylko galerią handlową, ale także centrum społecznościowym odpowiadającym na potrzeby naszych klientów. Stworzyliśmy dla studentów specjalną strefę chill-out czy bezpłatną usługę personal shopping. Chcemy, by na naszych klientów czekała nie tylko perspektywa udanych zakupów, ale także szansa skorzystania z wielu różnorodnych usług – powiedziała Agnieszka Mielcarz, dyrektor zarządzający Pasażu Grunwaldzkiego. – To kwintesencja naszego podejścia do handlu, którą będziemy nieustannie rozwijać.

Popularność personal shopping przerosła oczekiwania wszystkich – już dzisiaj wszystkie miejsca na listopadowe spotkania ze stylistą są zajęte, a galeria rozważa zwiększenie ilości dni przeznaczonych na spotkania stylistów z klientkami.

Pasaż chce także uczestniczyć w życiu całego miasta i reagować na potrzeby jego mieszkańców. Dobrym przykładem może być letnia akcja „Jedziesz do ZOO – parkuj bezpłatnie”, skierowana głównie do mieszkańców ościennych miejscowości oraz do Opolan i Brzeżan. Odwiedzającym wrocławski Ogród Zoologiczny w okresie wakacyjnym umożliwiono korzystanie z pięciu godzin bezpłatnego parkowanie na terenie Pasażu Grunwaldzkiego, a mieszkańcy Biskupina i Sępolna, którzy w weekendy zawsze odczuwali duży dyskomfort związany z nasilonym ruchem samochodowym, mogli odetchnąć z ulgą - z akcji skorzystało niemal 2,5 tys. pojazdów.

Od października Pasaż Grunwaldzki otworzył także dla czworonożnych przyjaciół części wspólne i stał się dog friendly, zachęcając także najemców do przyjmowania psiaków w swoich lokalach. Pasaż pomaga zwierzętom również w inny sposób – dzięki przeprowadzonej z okazji Dnia Zwierzaka akcji adopcyjnej pięciu psich seniorów znalazło swoje domy, a szósty już niedługo trafi do swoich wyczekanych opiekunów.

- Te wszystkie akcje pokazują, że Pasaż Grunwaldzki chce brać aktywny udział w życiu Wrocławia i jego mieszkańców – powiedziała dyrektor Mielcarz. – Nasza galeria nie tylko sklepy i restauracje – to także codzienna troska o komfort naszych klientów.

Ponadto, sklepy Pull&Bear, Oysho, H&M, Reserved, Diverse, Promod, New Yorker, Vision Express i PEPCO występują w nowej odsłonie. Pojawili się także nowi najemcy, jak Repablo, Kortas,  Smoke, Organique, Gafas, Świat Książki, MAC, LULU Cafe, Pasibus i mBank. Już wkrótce otworzy się lubiana drogeria Super-Pharm oraz salon Martes Sport.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA