PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pasaż Grunwaldzki ma za sobą dobry miesiąc

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 14 lis 2017 14:01

Pasaż Grunwaldzki ma za sobą dobry miesiąc Pasaż Grunwaldzki

Październik był niezwykle udanym miesiącem dla należącej do EPP wrocławskiej galerii handlowej Pasaż Grunwaldzki. W tym czasie centrum odwiedziło o blisko 10 proc. więcej niż w tym samym okresie roku ubiegłego.

REKLAMA

- Staramy się aby Pasaż był nie tylko galerią handlową, ale także centrum społecznościowym odpowiadającym na potrzeby naszych klientów. Stworzyliśmy dla studentów specjalną strefę chill-out czy bezpłatną usługę personal shopping. Chcemy, by na naszych klientów czekała nie tylko perspektywa udanych zakupów, ale także szansa skorzystania z wielu różnorodnych usług – powiedziała Agnieszka Mielcarz, dyrektor zarządzający Pasażu Grunwaldzkiego. – To kwintesencja naszego podejścia do handlu, którą będziemy nieustannie rozwijać.

Popularność personal shopping przerosła oczekiwania wszystkich – już dzisiaj wszystkie miejsca na listopadowe spotkania ze stylistą są zajęte, a galeria rozważa zwiększenie ilości dni przeznaczonych na spotkania stylistów z klientkami.

Pasaż chce także uczestniczyć w życiu całego miasta i reagować na potrzeby jego mieszkańców. Dobrym przykładem może być letnia akcja „Jedziesz do ZOO – parkuj bezpłatnie”, skierowana głównie do mieszkańców ościennych miejscowości oraz do Opolan i Brzeżan. Odwiedzającym wrocławski Ogród Zoologiczny w okresie wakacyjnym umożliwiono korzystanie z pięciu godzin bezpłatnego parkowanie na terenie Pasażu Grunwaldzkiego, a mieszkańcy Biskupina i Sępolna, którzy w weekendy zawsze odczuwali duży dyskomfort związany z nasilonym ruchem samochodowym, mogli odetchnąć z ulgą - z akcji skorzystało niemal 2,5 tys. pojazdów.

Od października Pasaż Grunwaldzki otworzył także dla czworonożnych przyjaciół części wspólne i stał się dog friendly, zachęcając także najemców do przyjmowania psiaków w swoich lokalach. Pasaż pomaga zwierzętom również w inny sposób – dzięki przeprowadzonej z okazji Dnia Zwierzaka akcji adopcyjnej pięciu psich seniorów znalazło swoje domy, a szósty już niedługo trafi do swoich wyczekanych opiekunów.

- Te wszystkie akcje pokazują, że Pasaż Grunwaldzki chce brać aktywny udział w życiu Wrocławia i jego mieszkańców – powiedziała dyrektor Mielcarz. – Nasza galeria nie tylko sklepy i restauracje – to także codzienna troska o komfort naszych klientów.

Ponadto, sklepy Pull&Bear, Oysho, H&M, Reserved, Diverse, Promod, New Yorker, Vision Express i PEPCO występują w nowej odsłonie. Pojawili się także nowi najemcy, jak Repablo, Kortas,  Smoke, Organique, Gafas, Świat Książki, MAC, LULU Cafe, Pasibus i mBank. Już wkrótce otworzy się lubiana drogeria Super-Pharm oraz salon Martes Sport.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.