PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pasaże Tesco rozpoznawalne wśród klientów

  • Autor: Propertynews.pl
  • 11 cze 2015 08:07

Jak wskazują wyniki badania zrealizowanego na zlecenie Pasaży Tesco, świadomość marki Pasaż Tesco utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie 94 proc., a korzystanie z oferty galerii handlowych tej marki deklaruje 90 proc. badanych.

REKLAMA

Najnowsze badanie zrealizowane na zlecenie Pasaży Tesco przez instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC prezentuje postrzeganie marki pasaży handlowych Tesco. Zostało ono przeprowadzone na reprezentatywnej próbie mieszkańców 19 polskich większych i mniejszych miast, w których można znaleźć Pasaże Tesco.

Wyniki badania wskazują, że najwyższa świadomość Pasaży Tesco występuje wśród mieszkańców południowo-zachodniej Polski – w Bielsku Białej, Świdnicy, Wałbrzychu, Zielonej Górze, Pile i Stargardzie Szczecińskim sięga nawet 100 proc. Analiza znajomości marki Pasaży Tesco względem wielkości miast, gdzie przeprowadzono badanie wykazała, że w mniejszych miastach (50 – 200 tys. mieszkańców) znajomość marki deklaruje 83 proc. respondentów, a w miastach większych (powyżej 200 tys. mieszkańców) 78 proc. z nich.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA