PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Patrizia Aryton - nowe życie starej marki

  • Autor: propertynews.pl
  • 04 wrz 2015 10:36

Patrizia Aryton - nowe życie starej marki Salon sieci Patrizia Aryton w CH Arkadia w Warszawie

W 26. rocznicę założenia, firma odzieżowa Aryton przeszła lifting wizualnej komunikacji i zmieniła nazwę. Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka, dyrektor kreatywna.

REKLAMA

Patrizia Aryton to polska rodzinna marka, która jeszcze w te wakacje funkcjonowała pod nazwą Aryton.

- Kobieca, wyrafinowana i naturalna – te trzy cechy marki chcieliśmy podkreślić. Opatrzenie jej nazwy imieniem dookreśla ją, dodaje lekkości, wdzięku i indywidualnego rysu – mówi Patrycja Cierocka, dyrektor kreatywna marki. - Przede wszystkim jednak motywacją do zmiany jest chęć podkreślenia, że za marką stoją konkretni ludzie - dodaje.

Przy tej okazji wyjątkową metamorfozę przeszły także salony – oprócz nowej nazwy, nabrały również bardziej minimalistycznego i eleganckiego charakteru.

W minionym roku sieć powiększyła się o trzy nowe salony w Polsce. Łącznie na terenie całego kraju działają 34 sklepy, w tym 26 salonów firmowych, 2 outlety i 5 salonów partnerskich. Oprócz tego, produkty marki są dostępne w sprzedaży cash&carry. Patrizia Aryton zapowiada rozwój sieci sprzedaży, poszukując aktualnie partnerów franczyzowych na terenie Warszawy, Katowic i Krakowa.

Firma powstała w 1989 roku i zyskała miano wyrafinowanej marki dla kobiet ceniących wysoką jakość.
Kolekcje tworzone są w duchu nowoczesnej klasyki.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA