PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pełna komercjalizacja Galerii Leszno

  • Autor: PropertyNews
  • 30 paź 2017 10:00

Pełna komercjalizacja Galerii Leszno Galeria Leszno, fot. mat. prasowe

W październiku w Galerii Leszno swoje lokale otworzyło dwóch nowych najemców - Pako Lorente i sieć dyskontów Action. Tym samym Galeria Leszno osiągnęła 100 proc. komercjalizacji powierzchni handlowej, która liczy blisko 40 tys. mkw.

REKLAMA

- Rok 2017 to bardzo dobry rok dla Galerii, który kończymy dużym sukcesem. W październiku osiągnęliśmy 100 proc. komercjalizacji powierzchni handlowej. Ten sukces zawdzięczamy aktywnej i konsekwentnej pracy całego zespołu, który bardzo sprawnie przeprowadził rekomercjalizację centrum. Od początku roku systematycznie otwierane były nowe sklepy, wielu najemców zmieniło swoje lokalizacje oraz powiększyło i zmodernizowało lokale. Otwarte w październiku dwa lokale: Action i Pako Lorente oraz lokal Sizeer, który w najbliższych dniach otworzy się dla klientów, zamykają na dzień dzisiejszy proces rekomercjalizacji - mówi Katarzyna Kowalska, dyrektor Galerii Leszno.

W Parku Handlowym na powierzchni 1,200 mkw. otworzono pierwszy w Polsce sklep międzynarodowej sieci dyskontów niespożywczych Action. Firma działa w oparciu o prosty i skuteczny model biznesowy, który świetnie sprawdza się w  sklepach w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu i Austrii. To, co wyróżnia markę, to najniższe ceny i zaskakujące nowości. Znak rozpoznawczy Action to produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. W ofercie sklepu znajduje się ponad 6 tys.różnych artykułów, a asortyment co tydzień wzbogacany  jest o ponad 150 nowych produktów. Action sprzedaje towary znanych marek, jak i produkty własne. Niskie ceny, wysoka jakość produktów, zrównoważony i klarowny sposób działania to dewiza marki.

Na pierwszym piętrze Galerii, w sąsiedztwie lokali Cropp i Sinsay, na powierzchni 80 mkw. otworzył się salon marki Pako Lorente, który wzbogaci ofertę mody męskiej. Pako Lorente to polska marka oferująca szeroki wybór koszul, garniturów, marynarek, spodni, kurtek i płaszczy oraz akcesoriów i obuwia. Mężczyźni wybierający Pako Lorente mogą stworzyć stylizacje na każdą okazję: zaczynając od klasycznych, biznesowych po casualowe.

Galeria Leszno, wraz z otwartym w czerwcu 2016 Parkiem Leszno, tworzą obecnie kompleksową ofertę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA