PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pepco rośnie w siłę. W 2017 r. otworzyło prawie 300 sklepów

  • dlahandlu.pl
  • 13 gru 2017 10:28

Pepco rośnie w siłę. W 2017 r. otworzyło prawie 300 sklepów Pepco

– Od początku istnienia firmy intensywnie pracujemy nad naszą ekspansją, ale w ciągu ostatnich trzech lat bijemy rekordy - liczba sklepów Pepco podwoiła się – z ponad 600 do 1300. W 2017 roku otworzyliśmy niemal 300 nowych sklepów i ponad 70 powiększyliśmy lub przenieśliśmy do dogodniejszych lokalizacji – mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl, Marcin Stańko dyrektor operacyjny Pepco.

REKLAMA

Dodatkowo, do listy krajów, gdzie obecne są sklepy Pepco, dołączyły w tym roku Chorwacja, Słowenia oraz początku grudnia Litwa. Jesteśmy już obecni w 8 krajach i zainteresowanie naszą ofertą w wszystkich rynkach przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Pomimo cały czas dominującej roli rynku polskiego, gdzie mamy blisko 780 sklepów, także w pozostałych krajach osiągamy dobre wyniki i wzrosty sprzedaży – mówi Marcin Stańko dyrektor operacyjny Pepco.

– Na wszystkich rynkach, na których działają nasze sklepy, zainteresowanie formatem jakim są dyskonty jest duże i spodziewamy się, że trend ten nie zmieni się w najbliższej przyszłości. Klient  wciąż będzie ukierunkowany na cenę jednocześnie oczekując jakości, szerokiej oferty, dobrej obsługi i dogodnej lokalizacji. Nasz znaczący wyróżnik, jakim jest szeroki wachlarz produktów - od wystroju  wnętrz, przez odzież dla całej rodziny, po zabawki i artykuły papiernicze - daje nam znaczną przewagę konkurencyjną. Ponadto nasza oferta zawsze odpowiada na potrzeby klienta, którego chcemy znać możliwie jak najlepiej. Nowe kolekcje pojawiają się w Pepco dwa razy w roku, a ich tworzenie rozpoczyna się około 9 miesięcy przed wprowadzeniem produktów na sklepowe półki. Kupcy oraz projektanci na bieżąco śledzą trendy obowiązujące w danym sezonie, czerpią inspirację ze świata mody oraz pytają samych klientów, co chcieliby znaleźć w naszym sklepie –  wyjaśnia Marcin Stańko.

Jakie są plany firmy na przyszły rok? – W roku 2018 w znacznym stopniu będziemy skupiać się na kolejnych inwestycjach, które przede wszystkim związane są z otwarciem nowych sklepów oraz poszerzaniem możliwości związanych z dystrybucją. Zamierzamy otworzyć nasze pierwsze zagraniczne centrum dystrybucji i będzie ono zlokalizowane na Węgrzech w okolicach Budapesztu. Planujemy również wejście na nowe rynki - na początku przyszłego roku będzie to Łotwa i Estonia, oraz kolejne otwarcia sklepów w krajach, w których już jesteśmy obecni. Do końca 2019 roku planujemy mieć 2000 sklepów w Europie. Oprócz inwestycji w lokalizacje, będziemy nadal skupiać się na poszerzaniu asortymentu, aby jak najlepiej dopasować go do potrzeb i pragnień naszych klientów. Na pewno można spodziewać się nowych kolekcji ubrań oraz artykułów wyposażenia domu – mówi Marcin Stańko.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Idealone 2017-12-13 11:24:23
    Zaraz będzie trzeba zamykać interes, bo spółka matka notowana na niemieckiej giełdzie, czyli Steinhoff Holding stracił płynność balansując na granicy życia i śmierci.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA