PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Perfumeria Douglas w Blue City zmienia lokalizację i wystrój

  • Autor: propertynews.pl
  • 12 maj 2014 14:15

Perfumeria Douglas w Blue City zmienia lokalizację i wystrój

8. maja sieć perfumeryjna Douglas przedstawiła nową odsłonę sklepu w warszawskim centrum handlowym Blue City. Oferta produktów i usług kosmetycznych, takich jak warsztaty makijażowe, maniucure czy indywidualne konsultacje, będą od teraz dostępne w nowej lokalizacji na poziomie 0.

REKLAMA

Perfumeria Douglas została przeniesiona z poziomu -1 na 0 i obecnie znajduje się w jednym z centralnych miejsc Blue City. Nowy sklep o formacie medium i powierzchni 264 mkw. jest zaaranżowany w eleganckiej kolorystyce (antracyt i biel). Nowoczesny charakter sklepu dopełnia oświetlenie LED. oprócz dotychczasowej oferty, wkrótce pojawią się także dwie kultowe, amerykańskie marki makijażowe: MAC oraz Laura Mercier.

Nowością będą indywidualne i grupowe warsztaty makijażowe, odbywające się w osobnym, specjalnie zaaranżowanym pomieszczeniu z podświetlanymi lustrami i stanowiskami dla sześciu osób. - W handlu, zwłaszcza w tak konkurencyjnej branży jak kosmetyczna, musimy szczególnie dbać o tzw. consumer experience, czyli doświadczenia zakupowe. Dlatego stawiamy na kompetentne i serdeczne doradztwo naszych konsultantów oraz na wartość dodaną: usługi, bezpłatne pakowanie na prezent czy wydarzenia specjalne. Wszystkie te elementy oddajemy do dyspozycji naszych klientów w perfumerii w Blue City - mówi Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.

Douglas Polska to największa sieć perfumerii w Polsce. W asortymencie ma ponad 20 000 produktów luksusowych i popularnych, w tym 70 marek dostępnych wyłącznie w Douglas (m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer, Laura Mercier, Tom Ford, Sensai Kanebo International, Collistar). W każdym sklepie można skorzystać z bezpłatnych porad kosmetycznych, indywidualnych konsultacji, makijażu dziennego i masażu dłoni. W wybranych działają Szkoły Makijażu i gabinety SPA.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA