PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Personalizacja przyszłością handlu

  • www.portalspozywczy.pl
  • 16 cze 2015 17:56

Niewykluczone, że za kilka lat po podaniu aktualnego pulsu, zeskanowaniu naszej skóry i opisaniu samopoczucia sklep internetowy sam zaproponuje skład idealnego dla nas śniadania. Póki co, przygotowywane „na miarę” zakupy, coraz częściej możemy robić w sieci. Na trendzie, który jest obecny również w Polsce korzysta także coraz więcej firm działających w branży żywieniowej.

REKLAMA

Według danych GUS, 59 proc. internautów odwiedza sklepy internetowe, których jest dziś w Polsce około 20 tysięcy i liczba ta stale rośnie. Polacy mają coraz większe zaufanie do zakupów w sieci, bo jest to bezpieczniejsze niż jeszcze kilka lat temu, pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Nic dziwnego, że producenci i usługodawcy korzystając z możliwości jakie dają sklepy internetowe, prześcigają się w dotarciu do upodobań kupujących. Trendem, który ostatnio coraz wyraźniej przenika do branży żywieniowej jest personalizacja zamówień.

Zdaniem Dawida Urbańczyka, eksperta programu Trusted Trader, motorem tego trendu jest fakt, że sklepy internetowe mogą pozyskiwać i gromadzić szczegółowe dane o swoich klientach. - Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać tego typu dane będą wygrywać, zwiększać sprzedaż i zdobywać nowych klientów. Właśnie dlatego w tej chwili tak mocno rozwija się obszar usług polegających na dostosowaniu oferty do potrzeb pojedynczych osób - mówi Dawid Urbańczyk.

Przeczytaj więcej


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA