PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pewnego dnia dojrzejemy do marek luksusowych typu Prada

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 20 sie 2018 08:23

Pewnego dnia dojrzejemy do marek luksusowych typu Prada Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director Neinver

W zagranicznych outletach znajdują się głównie marki premium i luksusowe. W Polsce na razie skupiamy się na markach premium - mówi w rozmowie z PropertyNews.pl Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director Neinver. Pierwsze outlety w Polsce mają 15 lat. Przez lata zmieniły się zarówno obiekty handlowe, klienci oraz oferta najemców. - Wierzę, że pewnego dnia dojrzejemy jako rynek do marek luksusowych typu Prada dodaje ekspertka Neinver.

REKLAMA

Niedziele bez handlu były wymieniane jako jedno z największych, dla outletów, wyzwań ostatnich miesięcy. Ilu klientów stracił Neinver w Polsce w pierwszych miesiącach funkcjonowania ustawy?

Wszystkie centra muszą stawić czoła nowej sytuacji rynkowej związanej z zakazem handlu w niedziele. Wprowadziliśmy szereg działań, które mają umożliwić klientom realizowanie potrzeb zakupowych w innym czasie, m.in. wydłużając godziny otwarcia naszych outletów, czy zachęcając marketingowo do zakupów w pozostałych dniach tygodnia. Klienci muszą zmienić swoje wieloletnie nawyki i dostosować się do nowych możliwości, a to jest długotrwały proces. Odwiedzający outlety są nastawieni na smart shopping”, czyli kupowanie markowych towarów w dobrych, atrakcyjnych cenach. Warto zwrócić uwagę, że outlety oferują coś więcej niż centra typu„fullprice”. Dlatego klienci są bardziej zdeterminowani, by zrobić zakupy w tym konkretnym miejscu.

Grupa Neinver ma centra handlowe w Hiszpanii, Niemczech, we Włoszech, Francji, w Holandii oraz Czechach. Jak ważnym punkt na tej mapie stanowi Polska?

Polska jest cały czas ważnym miejscem aktywności biznesowej dla Neinver, gdzie prowadzimy cztery outlety: dwa w Warszawie – Factory Ursus i Factory Annopol, a także w Poznaniu i Krakowie. Polski rynek wciąż się rozwija, szczególnie w zakresie outletów, a nowe marki poszukują atrakcyjnych lokalizacji. Każdego roku wprowadzamy zmiany w naszych centrach, unowocześniając budynki, wzmacniając tenant-mix i całościowo uatrakcyjniając ofertę dla klientów. Z pewnością szeroki zakres aktywności Neinver w różnych krajach sprawia, że jesteśmy liczącym się parterem dla kluczowych retailerów. Międzynarodowa skala działania wspomaga istotnie pracę na lokalnych rynkach, w tym w Polsce.

Co zachęca do inwestowania nad Wisłą?

Inwestorzy z pewnością zwracają uwagę na wielkość rynku, stabilność, wzrost gospodarczy, niskie bezrobocie, wzrost siły nabywczej i nadal stosunkowo ograniczoną konkurencję,
w porównaniu do dojrzałych rynków zachodniej Europy. Dodatkowo możemy się poszczyć bardzo dobrą jakością obiektów handlowych, zarówno centrów outletowych jak i regularnych.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.