PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pierwsze salony Tallinder tylko w prestiżowych lokalizacjach

  • Autor: propertynews.pl
  • 12 sty 2016 15:11

Pierwsze salony Tallinder tylko w prestiżowych lokalizacjach Tallinder

LPP, właściciel pięciu popularnych brandów tym razem stawia na odzież i akcesoria adresowane do zamożniejszych klientów. Pierwszy salon marki Tallinder otwarty zostanie w lutym w Gdańsku. Całość kolekcji nowej marki będzie także dostępna w sklepie internetowym.

REKLAMA

- Rozwijanie portfolio i otwieranie się na nowe grupy klientów w tej branży, obok dynamicznej rozbudowy sieci dystrybucji, jest kluczem do sukcesu. Naszym celem jest dostarczanie modnej odzieży, w zróżnicowanej stylistyce, jak największej grupie odbiorców w kolejnych miastach i krajach – mówi Hubert Komorowski, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za markę Tallinder.

Prace nad nowym brandem trwały półtora roku. Przygotowanie koncepcji marki, określenie jej grupy docelowej, a także zaprojektowanie pierwszych kolekcji oraz konceptu salonu to niezwykle pracochłonny proces. Firma ma już spore doświadczenie w tym obszarze. W latach dziewięćdziesiątych od podstaw stworzyła Reserved – najbardziej rozpoznawalną markę fast fashion na polskim rynku, której salony obecne są nie tylko w Europie Środkowo-Wschodniej, ale także w Niemczech i na Bliskim Wschodzie. Dodatkowo trzy lata temu zadebiutował popularny wśród nastolatek Sinsay – najmłodsza dotychczas marka Grupy LPP.

Podobnie jak w przypadku tworzonych wcześniej brandów LPP, Tallinder zadebiutuje w Polsce – rodzimy rynek znamy najlepiej, dlatego tu otwieramy pierwsze salony. Przy tworzeniu nowej marki niezwykle ważne jest budowanie jej rozpoznawalności. Szukamy zatem powierzchni handlowych w najbardziej prestiżowych lokalizacjach – dodaje Hubert Komorowski.  

Tallinder jest marką z segmentu premium dedykowaną osobom powyżej 30 roku życia, które kreując swój wizerunek wyznają zasadę less is more i poszukują ponadczasowych, eleganckich projektów, które będą dopełnieniem ich dynamicznego, nowoczesnego stylu życia. W kolekcji marki klienci znajdą zarówno linię damską, jak i męską, składające się z ubrań oraz akcesoriów i butów. Modele nowej marki powstają w gdańskiej centrali LPP, a produkcja ok. 70 proc. kolekcji zlecana jest w Europie – w Polsce, we Włoszech, Portugalii oraz w Turcji. 

Średnia powierzchnia salonów, które zostaną otwarte w 2016 roku wynosi nieco ponad 450 mkw. W marcu oraz kwietniu br. zaplanowano otwarcie sklepów w Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu oraz Gdyni. Trwają także poszukiwania najbardziej odpowiedniej dla Tallindera lokalizacji w Warszawie.

Koncept sklepu podporządkowany został charakterowi marki premium. Wizyta w salonie będzie okazją, by kupić ubrania i dodatki, ale również by zrelaksować się w strefie lounge czy przejrzeć magazyny i albumy o sztuce, designie, modzie oraz architekturze. Wnętrza sklepów wyróżniać będą naturalne materiały – kamień i barwione atramentem drewno.

 

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA