PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pierwszy milion w Tychach

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 12 lip 2018 10:15

Pierwszy milion w Tychach fot. Gemini Park Tychy

W ciągu trzech i pół miesiąca działalności Gemini Park Tychy odwiedziło ponad milion klientów. Galeria została otwarta 21 marca 2018 roku,

REKLAMA

- Obserwujemy dziś stabilny wzrost odwiedzin, zarówno w ujęciu miesięcznym, jak i dziennym. Dla wielu tyszan staliśmy się już galerią pierwszego wyboru. Przyciągamy także coraz więcej klientów z miast ościennych, także tych, gdzie jest duże nasycenie powierzchnią handlową – komentuje Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.

Już dziś ponad 45 proc. oferty galerii zajmuje szeroko rozumiana moda – sklepy z ubraniami i butami, jubilerzy. Co trzeci lokal w galerii zajmuje dziś polska lub zagraniczna marka odzieżowa. 21 proc. zajmują usługi, a blisko 9 proc. sklepy z kosmetykami i drogerie. Blisko 7 proc. przypada na ofertę wyposażenie wnętrz, a pozostałe segmenty wypełnia m.in. kultura i rozrywka, elektronika,  oferta spożywcza i restauracje.

W ofercie Gemini Park można dziś znaleźć sklepy m.in. H&M, TK Maxx, Reserved, House, Cropp, Vistula, Diverse, Medicine, Mohito, Sinsay,  CCC, Deichmann, Wittchen, Ryłko, Ochnik, Home&Deco, Homla, Jysk, Komfort, Home&You, 4F, 50Style, Martes Sport, RTV Euro AGD, Douglas, Hebe, Empik, Yves Rocher, Inglot, Apart, Swiss czy Yes. Operatorem spożywczym galerii jest Piotr i Paweł.

Centrum handlowe także mocno zainwestowało w relaks. W galerii znaleźć można aż 11 stref wypoczynkowych, a także liczne udogodnienia dla coworkerów, np. bezpłatne wi-fi i stoliki prądowe. Parkowanie w galerii ułatwia 1100 bezpłatnym miejsc postojowych na „oddychającym” parkingu. Magnesem są także wydarzenia w galerii, m.in. interaktywne wystawy czy bezpłatne warsztaty dla dzieci.

- Staramy się być miejscem, w którym mieszkańcy Tychów i okolic nie tylko robią zakupy, ale także miejscem, w którym chętnie spędzają czas wolny z rodziną i przyjaciółmi lub wręcz przeciwnie – spotykają się w celach biznesowych. Temu ostatniemu sprzyja nie tylko nasza strefa spotkań, ale także położenie galerii przy newralgicznej trasie łączącej Śląsk z Podbeskidziem – mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.

Ten ostatni aspekt również rzutuje pozytywnie dziś na footfall galerii. Galeria oprócz mieszkańców Tychów przyciąga dziś coraz więcej przejezdnych poruszających się wzdłuż trasy DK1. Obiekt zyskuje także wśród mieszkańców miast ościennych, zwłaszcza południowych dzielnic Katowic, ale też Mikołowa, Bierunia, Pszczyny, Oświęcimia czy Lędzin.

- Mieszkańcy Tychów nie mają problemów z dojazdem do obiektu. Ten leży zaledwie 3,5 km od centrum miasta. Tego problemu nie mają także przejezdni, traktujący Gemini Park jako punkt przystankowy np. w drodze na wakacje w góry lub podróżując z południa na północ Polski. Dziś w strefie zasięgu galerii mieszka ponad 1,5 miliona osób, przy czym aż 71 tys. ma do niej mniej niż 10 minut – mówi Misztalewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.