PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pierwszy Tallinder już otwarty. LPP wyda 17 mln zł na rozwój marki

  • Autor: PAP
  • 11 lut 2016 17:07

Pierwszy Tallinder już otwarty. LPP wyda 17 mln zł na rozwój marki Tallinder

Pierwszy salon Tallinder, marki premium w portfelu LPP, otwarto w środę w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku.

REKLAMA

Grupa LPP, która właśnie otworzyła pierwszy sklep marki Tallinder, szacuje, że w tym roku może wydać na salony pod nowym brandem ok. 17 mln zł. Zakłada, że do końca roku salony Tallinder osiągną zysk na poziomie operacyjnym.

W marcu oraz kwietniu 2016 roku zaplanowano otwarcia kolejnych sześciu sklepów, które zlokalizowane będą w Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu oraz Gdyni. Trwają także poszukiwania najbardziej odpowiedniej dla Tallindera lokalizacji w Warszawie. Średnia powierzchnia salonów, które zostaną otwarte w 2016 roku wynosi nieco ponad 450 m kw.

"Szacujemy, że w tym roku budowa sklepów Tallindera pochłonie ok. 17 mln zł" - powiedział wiceprezes LPP Hubert Komorowski.

Prace nad nowym brandem trwały półtora roku. Jak podał Komorowski, do tej pory spółka poniosła nakłady inwestycyjne na nową markę w wysokości ok. 25 mln zł.

"Już w tym roku spodziewamy się zysku na poziomie operacyjnym salonów, a w przyszłym roku zarobimy na koszty centrali, czyli breakeven nastąpi w ciągu dwóch lat" - powiedział wiceprezes.

LPP planuje na razie rozwijać markę premium na terenie Polski. Docelowo chce mieć w kraju około 30 salonów Tallinder"

"W przyszłości, jeśli wyniki sklepów będą obiecujące, będziemy mogli rozważyć wyjście na rynki zagraniczne" - powiedział Komorowski.

Według zapowiedzi LPP, nowa marka z segmentu premium jest adresowana do zamożniejszych i bardziej wymagających klientów, dedykowana osobom powyżej 35 roku życia. Średni paragon ma wynieść ok. 300 zł, podczas gdy w salonach Reserved to jest ok. 50 zł, a w Mohito ok. 80 zł.

 W kolekcji marki znajduje się zarówno linia damska, jak i męska, składająca się z ubrań oraz akcesoriów i butów. Produkcja ok. 70 proc. kolekcji zlecana jest w Europie – w Polsce, we Włoszech, Portugalii oraz w Turcji.

Julian Chmielewski, kierownik marki Tallinder, wśród marek, z którymi Tallinder miałby konkurować wymienił m.in. Tommy Hilfiger, Massimo Dutti, Ralph Lauren, Simple, Deni Cler, Hugo Boss, Max Mara.

Tallinder to pierwsza marka premium w portfelu LPP. Grupa jest właścicielem odzieżowych marek z segmentu fast fashion: Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay.

Na koniec września 2015 roku LPP dysponowało 1.574 sklepami o łącznej powierzchni 799 tys. m kw.

  • mlpy 2016-02-16 18:17:11
    "podczas gdy w salonach Reserved to jest ok. 50 zł" - nie wiem jak im to wyszlo, skoro nawet paczka bokserek 59 zl kosztuje, najtansze bluzy po 80, nie wspominajac o spodniach. Ponizej 50 PLN to moze jakies t-shirty. Chyba, ze chodzi o wartosc produktow - placisz 150 zl za towar, ktory jest warty max 50, to wtedy tak. :p

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA