PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pierwszy Tallinder w Warszawie, tysięczny salon LPP w Polsce

  • Autor: propertynews.pl
  • 24 cze 2016 10:30

Pierwszy Tallinder w Warszawie, tysięczny salon LPP w Polsce Tallinder

Na początku br. LPP zaprezentowało swoją pierwszą markę premium – Tallinder i to właśnie jej salon otwarto właśnie w CH Arkadia w Warszawie. Jak dowiedział się nasz portal, trwają rozmowy nt. kolejnych lokalizacji w stolicy. Pierwszy warszawski Tallinder jest jednocześnie tysięcznym salonem LPP w Polsce.

REKLAMA

Warszawski salon ma 319 mkw. powierzchni i znajduje się na pierwszym piętrze Arkadii. LPP prowadzi rozmowy z zarządcami Galerii Mokotów i Złotych Tarasów. - Otwarcie sklepów w tych lokalizacjach nastąpi najszybciej w przyszłym roku, ze względu na brak obecnie wolnych powierzchni w tych galeriach  Kolejny, dziewiąty salon Tallinder otworzymy w październiku br. w Posnanii, najnowszym centrum stolicy Wielkopolski - mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP. Jak zapowiada, w Polsce spółka chciałaby otworzyć docelowo 30 klepów Talliner w ciągu 3 lat.

Tallinder w Warszawie jest tysięcznym sklepem LPP.  - Tysięczny salon w kraju to dla nas święto, Polska jest bowiem nadal naszym największym rynkiem – mówi Marek Piechocki, prezes zarządu LPP. Tutaj debiutują kreowane przez nas brandy, tu działa obecnie niemal dwie trzecie naszych salonów, które generują około 60 proc. przychodów. Tu tworzymy także kilkanaście tysięcy miejsc pracy. Polski rynek znamy doskonale i nadal chcemy wzmacniać na nim naszą pozycję – zarówno poprzez sieć salonów stacjonarnych, jak i udoskonalanie działających już sklepów on-line wszystkich naszych marek – dodaje Piechocki, który jest współtwórcą LPP.

Tallinder, najmłodsze dziecko LPP, to marka premium, adresowane do wymagających klientów – mieszkańców dużych miast, po 35 roku życia, którzy cenią sobie jakość i ponadczasowe wzory oraz dysponują większym niż odbiorcy marek fast-fashion budżetem. Jej pierwszy sklep został otwarty w lutym tego roku w Gdańsku, a kolejne w Gdyni, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Szczecinie i Wrocławiu.

Pierwszy salon marki Reserved, która pozostaje flagowym brandem Grupy, powstał w 1998 roku w Gdyni, a jego powierzchnia była mniejsza niż obecne zaplecza największych sklepów w sieci LPP. W ciągu 20 lat, z niewielkiego lokalnego przedsiębiorstwa, LPP stało się jedną z najdynamiczniej rozwijających się międzynarodowych firm odzieżowych. W 2002 roku rozpoczęło ekspansję zagraniczną i od półtorej dekady buduje swoją pozycję na globalnym rynku – obecnie posiada poza Polską łącznie ponad 600 sklepów w 17 krajach. Cała sieć sprzedaży LPP liczy 855 tys. mkw. powierzchni, zlokalizowanych zarówno w galeriach handlowych jak i przy najchętniej odwiedzanych przez klientów ulicach miast. Ważnym elementem strategii rozwoju firmy jest tworzenie salonów flagowych w najbardziej prestiżowych lokalizacjach – po Warszawie, Pradze, Budapeszcie, czy Rydze, przyszedł czas na Europę Zachodnią. Już we wrześniu otworzymy salon flagowy Reserved w Monachium, w przyszłym roku będziemy w Berlinie, a w 2018 roku przy londyńskiej Oxford Street. Jesteśmy przekonani, że tego typu inwestycje są kluczowe dla budowania w Europie Zachodniej rozpoznawalności naszej największej marki, dlatego szukamy kolejnych tego typu lokalizacji – między innymi w Mediolanie oraz Paryżu – mówi Marek Piechocki. 

 

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA