PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Piotr i Paweł chce rozwinąć sieć sklepów franczyzowych

  • www.portalspozywczy.pl
  • 08 kwi 2014 08:09

Sieć Piotr i Paweł już od kilku lat doskonali system franczyzowy, który pozwoliłby na przyspieszenie rozwoju firmy. W tym roku nastąpi przełom, bo firma chce uruchomić 10 placówek partnerskich na 20 sklepów, które planuje otworzyć w 2014 r. W perspektywie kilku lat poznański operator chce otwierać powyżej 20 placówek partnerskich rocznie.

REKLAMA

Obecnie na 102 sklepy poznańskiej sieci supermarketów Piotr i Paweł 44 to placówki franczyzowe, a 58 to placówki "własne". - Muszę zaznaczyć, że w zasadzie wszystkie sklepy naszej sieci działają na zasadach franczyzy, różnica jest taka, że część z nich działa w ramach spółek, których właścicielem jest organizator sieci, a część w ramach spółek zewnętrznych. Nasza strategia zakłada, że wkrótce połowę naszych sklepów będą stanowić placówki działające na zasadach klasycznej franczyzy zewnętrznej - mówi Jacek Jankowiak, starszy specjalista ds. franczyzy sieci Piotr i Paweł.

Tomasz Jędrzejczak, zastępca dyrektora departamentu franchisingu sieci Piotr i Paweł, dodaje: - Zarząd naszej firmy mocno stawia na rozwój sieci poprzez system franczyzowy. Jest to bardzo istotny element strategii naszej firmy. Franczyza pozwoli nam na rozwój sieci, zwiększy siłę marki i skalę naszej działalności.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA