PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Piotr i Paweł liczy, że obroty sieci w 2012 r. przekroczą 1,9 mld zł

  • www.portalspozywczy.pl
  • 27 wrz 2012 16:11

Piotr i Paweł liczy, że obroty sieci w 2012 r. przekroczą 1,9 mld zł

W 2011 r. poznańska sieć Piotr i Paweł zanotowała przychody na poziomie ok. 1,7 mld zł. Jak dowiedział się serwis www.portalspozywczy.pl w tym roku firma może poprawić swoje wyniki o ponad 200 mln zł.

REKLAMA

- W I połowie 2012 r. dynamika naszych obrotów wyniosła 11 proc. Z danych za sierpień wynika, że nasze wyniki były na podobnym poziomie. Oczywiście, musimy wziąć pod uwagę pogarszającą się sytuację gospodarczą, a także zaostrzającą się konkurencję wśród sieci handlowych, mam jednak nadzieję, że w 2012 r. zanotujemy r/r min. 10 proc. wzrost obrotów. Moim daniem mogą one przekroczyć w tym roku ponad 1,9 mld zł - mówi Piotr Woś, prezes sieci Piotr i Paweł.

- Chcemy się rozwijać na poziomie przynajmniej kilkunastu procent rocznie. W obecnej sytuacji to wydaje się bardzo dobrym wynikiem - dodaje prezes Woś. Firma rośnie dzięki nowym otwarciom, ale także wzrostowi sprzedaży w już działających sklepach.

Piotr Woś, pytany jak na wyniki jego sieci, a także innych firm handlowych działających na polskim rynku może wpłynąć zapowiadane przez ekonomistów istotne pogorszenie koniunktury gospodarczej w II połowie 2012 r. i I połowie 2013, stwierdził, że istotne problemy mogą mieć najmniejsze podmioty, działające na rynku, a także te sieci, które nie potrafiły dostosować strategii do obecnej sytuacji.

- Wszystkie firmy, które w ciągu ostatnich lat przygotowały się tak jak my, do kryzysu nie powinny się obawiać. Od pewnego czasu nasza sieć bardzo mocno rozwija produkty pod marką własną (sieć ma ich w ofercie ponad 250 - red.), które są tańsze od swoich markowych odpowiedników, ale nie odbiegają od nich jakością. Planujemy także duże akcje marketingowe, które będą wsparciem dla naszej sprzedaży - mówi Piotr Woś.

Jednocześnie dodał, że nadchodzące spowolnienie gospodarcze jest także szansą dla części firm, które wykorzystując sytuację mogą zdobyć silną pozycję na rynku. - Uważam, że obecna sytuacja to dla nas szansa na umocnienie naszej pozycji na rynku handlowym. W dodatku, jeśli założymy, że rok 2013 będzie czasem najtrudniejszym, to później można się spodziewać odbicia w gospodarce, i wzrostu konsumpcji - tłumaczy Piotr Woś.

Poznańska sieć Piotr i Paweł zarządza obecnie siecią ok. 90 sklepów, z czego wiekszość działa w największych aglomeracjach i miastach średniej wielkości.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA