Piotr i Paweł testuje nowy koncept franczyzowy


Poznański operator testuje na rynku handlowym nowy koncept franczyzowy Piotr i Paweł Market. Dwa pierwsze sklepy ruszyły 7 października – dowiedział się serwis portalspozywczy.pl.
Nowy koncept Piotra i Pawła przygotowany jest dla sklepów osiedlowych i testowany jest w Poznaniu na Osiedlu Stare Zegrze oraz w Gniewkowie na Kujawach. Według nieoficjalnych informacji pierwsze efekty są zadowalające. Nowy koncept koncept przeznaczony jest dla franczyzobiorców prowadzących sklepy o powierzchni 250-500 mkw.
Piotr i Paweł przygotował dla nowego konceptu nowe logo, nową wizualizację sklepów, politykę promocyjną, handlową, logistyczną, innowacyjne rozwiązania w zarządzaniu asortymentem oraz zapasem magazynowym.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.