PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Piotr i Paweł wierzy w klienta wielkomiejskiego

  • dlahandlu.pl
  • 26 sty 2018 09:28

Piotr i Paweł wierzy w klienta wielkomiejskiego Piotr i Paweł

Z punktu widzenia sieci Piotr i Paweł zmniejszenie się ważności kryterium cenowego jest bardzo ważne. Uważamy, że jesteśmy bardzo konkurencyjni w podstawowych produktach koszykowych, które są porównywalne przez wszystkich. Ale oprócz tego oferujemy produkty, które wychodzą poza koszyk – wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klienta wielkomiejskiego, który dysponuje większym portfelem i chce również innym asortymentem zaspokoić swoje potrzeby - mówi Robert Krzak, członek rad nadzorczych Piotr i Paweł.

REKLAMA

W Polsce na obecnym etapie rozwoju rynku dyskonty spełniają swoją rolę. Ale nasze społeczeństwo bogaci się i w związku z tym chce mieć większy wybór i w inny sposób chce kupować – co widać po dyskontach, które poprawiają standard kupowania i poprawiają ofertę asortymentową.

W formacie supermarketów sieć handlowa Piotr i Paweł jest na pewno najlepiej rozpoznawalnym supermarketem z najbardziej wyrazistymi cechami. Jesteśmy supermarketem o profilu wielkomiejskim – w wielkich miastach sprawdzamy się znacznie lepiej niż w mniejszych miastach, ponieważ wychodzimy zdecydowanie naprzeciw oczekiwaniom klientów. Patrząc na badania rynkowe firmy OCC zaprezentowane w grudniu 2017 roku nastąpiło pierwszy raz przełamanie krzywej kryteriów ceny oraz jakości/wyboru tzn., że cena przestała być najważniejszym kryterium wyboru sklepu, a takim stało się kryterium jakość/wybór.

Uwzględniając klienta wielkomiejskiego, pozycjonowanie sklepów Piotra i Pawła jest wręcz idealne. Za nami zmierzają klienci, a my spełniamy ich oczekiwania. Oczywiście w momencie nierównomiernego rozwoju kraju – w mniejszych ośrodkach miejskich czy też poza miastami – jest to inaczej. Ale my jesteśmy tam, gdzie jest i będzie nasz rynek i tam będziemy się rozwijać. W ośrodkach wielkomiejskich uzupełniamy asortyment idąc w kierunku towarów bardziej wyszukanych, importowanych czy produktów premium. Po ostatnich badaniach rynkowych na pewno warto zastanowić się nad tym, czy nie powinno się głębiej zróżnicować pozycjonowania asortymentowego, a co za tym idzie – percepcji cenowej - wskazuje Robert Krzak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA