PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Piotr i Paweł wierzy w klienta wielkomiejskiego

  • dlahandlu.pl
  • 26 sty 2018 09:28

Piotr i Paweł wierzy w klienta wielkomiejskiego Piotr i Paweł

Z punktu widzenia sieci Piotr i Paweł zmniejszenie się ważności kryterium cenowego jest bardzo ważne. Uważamy, że jesteśmy bardzo konkurencyjni w podstawowych produktach koszykowych, które są porównywalne przez wszystkich. Ale oprócz tego oferujemy produkty, które wychodzą poza koszyk – wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klienta wielkomiejskiego, który dysponuje większym portfelem i chce również innym asortymentem zaspokoić swoje potrzeby - mówi Robert Krzak, członek rad nadzorczych Piotr i Paweł.

REKLAMA

W Polsce na obecnym etapie rozwoju rynku dyskonty spełniają swoją rolę. Ale nasze społeczeństwo bogaci się i w związku z tym chce mieć większy wybór i w inny sposób chce kupować – co widać po dyskontach, które poprawiają standard kupowania i poprawiają ofertę asortymentową.

W formacie supermarketów sieć handlowa Piotr i Paweł jest na pewno najlepiej rozpoznawalnym supermarketem z najbardziej wyrazistymi cechami. Jesteśmy supermarketem o profilu wielkomiejskim – w wielkich miastach sprawdzamy się znacznie lepiej niż w mniejszych miastach, ponieważ wychodzimy zdecydowanie naprzeciw oczekiwaniom klientów. Patrząc na badania rynkowe firmy OCC zaprezentowane w grudniu 2017 roku nastąpiło pierwszy raz przełamanie krzywej kryteriów ceny oraz jakości/wyboru tzn., że cena przestała być najważniejszym kryterium wyboru sklepu, a takim stało się kryterium jakość/wybór.

Uwzględniając klienta wielkomiejskiego, pozycjonowanie sklepów Piotra i Pawła jest wręcz idealne. Za nami zmierzają klienci, a my spełniamy ich oczekiwania. Oczywiście w momencie nierównomiernego rozwoju kraju – w mniejszych ośrodkach miejskich czy też poza miastami – jest to inaczej. Ale my jesteśmy tam, gdzie jest i będzie nasz rynek i tam będziemy się rozwijać. W ośrodkach wielkomiejskich uzupełniamy asortyment idąc w kierunku towarów bardziej wyszukanych, importowanych czy produktów premium. Po ostatnich badaniach rynkowych na pewno warto zastanowić się nad tym, czy nie powinno się głębiej zróżnicować pozycjonowania asortymentowego, a co za tym idzie – percepcji cenowej - wskazuje Robert Krzak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.