Plac Unii chce być sercem Mokotowa


Centrum handlowe Plac Unii prezentuje najnowszą kampanię wizerunkową: "Parę kroków do…." Opiera się a przekonaniu, że mimo bogatej i różnorodnej oferty handlowo-usługowej usytuowanej w okolicy Śródmieścia Południowego i Starego Mokotowa to w tej lokalizacji brakuje miejsca, w którym miło i przyjemnie można załatwić wszystkie swoje sprawy. Rozwiązaniem tego problemu ma być właśnie Plac Unii.
- W nowej kampanii wizerunkowej postanowiliśmy w szczególności wzmocnić aspekt lokalizacji i benefitów z niej wynikających. Jesteśmy miejscem w sercu Mokotowa, które może zaoferować swoim klientom tak różnorodną ofertę – od usług fryzjerskich, poprzez siłownię, zakupy spożywcze aż po spełnienie modowych potrzeb. I to wszystko pod jednym dachem. Oprócz tego w bliskiej okolicy Placu znajdują się liczne bary, restauracje, sklepy i teatry, co dodatkowo podnosi prestiż tej lokalizacji - tłumaczy Magdalena Socorro-Czerwińska, dyrektor Placu Unii.
Za nową linię kreatywną odpowiada agencja Q&A Communications. Linia ma charakter motywujący i przedstawia ruch w kierunku galerii. Hasła koncentrują się na bliskości miejsca i korzyściach, jakie odniesiemy pokonując niewielki dystans, jaki dzieli nas od Placu Unii. Mocno zaakcentowana bliskość pozwala podejmować szereg działań o charakterze społecznościowym. Utrzymany jest przyjazny, sąsiedzki ton dobrych znajomych, którzy lubią się odwiedzać.
Plac Unii City Shopping to nowoczesne centrum handlowe zlokalizowane na warszawskim Mokotowie u zbiegu ulic Puławskiej, Boya Żeleńskiego i Waryńskiego. Na trzech poziomach galerii znajduje się̨ 70 najemców, w skład których wchodzą m.in.: Zara, H&M, Empik, iSpot, Bobbi Brown, Smyk, Deni Cler, Hebe czy Douglas. Na terenie obiektu do dyspozycji klientów są̨ także Calypso Fitness, kawiarnie i punkty gastronomiczne oraz supermarket SuperSam.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.