PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Plac Unii City Shopping zawalczy o klientów nowymi markami

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 paź 2013 13:38

Plac Unii City Shopping zawalczy o klientów nowymi markami

Armani Jeans, Laura Ashlay, Joanna Klimas, czy Muses - Nataszy Urbańskiej to marki, jakie zadebiutują w Polsce w najnowszym centrum handlowym Warszawy - Plac Unii City Shopping. Otwarcie centrum już 12. października br.

REKLAMA

Palc Unii to kompleks biurowo-handlowy, zlokalizowany na granicy Śródmieścia i Mokotowa. W jednym z jego trzech obiektów - trzypoziomowej galerii handlowej o powierzchni 15,5 tys. mkw. swoje lokale otworzy 73 najemców. Wśród nich nowe marki, debiutujące na polskim rynku: Armani Jeans, Joanna Klimas, Laura Ashlay. W galerii otwarty zostanie też pierwszy butik Muses z autorską kolekcją Nataszy Urbańskiej.

- Cieszymy się, że zdążyliśmy z otwarciem centrum w najbardziej gorącym okresie sprzedażowym poprzedzajacym święta. W ciągu najbliższego półrocza okaże się, czy wybrane przez najemców lokalizacje przyniosą oczekiwane rezultaty sprzedaży - mówi Bogda Korolczuk, Retail Operations Director. Mamy nadzieję, że nasza oferta będzie konkurencyjna na warszawskim rynku, a centrum Plac Unii cieszyć będzie się dużą popularnością wśrod klientów - dodaje.

Kompleks biurowo-handlowy składa się z trzech obiektów, oferujących łącznie 56 800 mkw. powierzchni do wynajęcia, z czego 41 300 mkw. to część biurowa o standardzie A+. Część handlowa jest już skomercjalizowana w 96 procentach. Do końca roku mają być sfinalizowane umowy na wynajem ostatnich 700 mkw. powierzchni. 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA