PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Plaza Centers chce kontynuować akwizycje w USA, liczy na znaczący wzrost w 2011

  • Autor: ISB
  • 24 mar 2011 13:48

Spółka deweloperska Plaza Centers chce kontynuować akwizycje na rynku amerykańskim i oczekuje znaczącego wzrostu w 2011 roku na swoich kluczowych rynkach CEE, Indii oraz USA, napisał napisał w liście do akcjonariuszy prezes spółki Ran Shtarkman.

REKLAMA

„USA pozostaje dla nas kluczowym rynkiem pod względem akwizycji, pomimo że w ostatnim roku dokonaliśmy już transakcji. (…) Plany zarządu przewidują znaczący wzrost przychodów na obecnym port folio. Wciąż dysponujemy znaczącym kapitałem na inwestycje, chcemy na istniejącej bazie dodawać  kolejne transakcje. Oczekujemy, że 2011 będzie rokiem rozwoju na rynkach CEE, Indii i USA" – czytamy w liście do akcjonariuszy prezesa Plaza Centers.

Niedawno amerykańska spółka joint venture firmy deweloperskiej Plaza Centers N.V., EPN GP LLCzłożyła pozarynkową ofertę nabycia 52 proc. udziałów EDT Retail Trust na łączną max. kwotę 190 mln USD. Plaza podtrzymuje termin oddania centrum handlowego Toruń Plaza do użytku w IV kw. 2011. Z kolei Matrix, biurowiec firmy w indyjskim Pune, ma zostać ukończony w IV kw. 2011 i przynieść 13 mln USD zysku brutto.

Plaza Centers (Europe) BV miało 10,27 mln euro skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2010 roku wobec 64,77 mln euro straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 37,64 mln euro wobec 16,05 mln euro rok wcześniej.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA