PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Płock z pierwszym w mieście konceptem pop-up store

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 10 paź 2017 11:54

Płock z pierwszym w mieście konceptem pop-up store Fot. materiały prasowe

W Galerii Wisła powstał pierwszy w Płocku koncept pop-up store. W lokalu na pierwszym piętrze, obok sklepu BIG STAR, do 15 października można zrobić zakupy w sklepie KIDSWORLD. Sklep dziecięcy oferuje stylowe stylizacje dla dziewczynek i chłopców. W sprzedaży posiada ubrania wysokiej jakości od polskich producentów. Marki oferowane przez sklep to m.in.: All for kids, kid's by voga, MałaMi, M&M, Chillout, by Mimi.

REKLAMA

- Idea pop-upów opiera się na zaskoczeniu oraz tworzeniu unikatowych sklepów, działających przez krótki czas – informuje Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła. -  Taka nietypowa formuła sprzedaży jest idealną okazją do przetestowania przez lokalnych przedsiębiorców swojego pomysłu, nawiązania relacji z szeroką rzeszą klientów, a także poznania specyfiki działalności w galerii handlowej - dodaje.

Już 21 października ruszy kolejny pop-up store:  do końca roku klienci będą mogli skorzystać z oferty marki FIBARO. W salonie FIBARO Experience Center będzie można się przekonać w jaki sposób działa inteligentny dom. Dzięki systemowi FIBARO za pomocą jednego gestu można zaparzyć kawę, sterować oświetleniem, lub zamienić pokój w kino domowe. W salonie znaleźć będzie można również designerskie włączniki i gniazda, profesjonalne taśmy led i wiele więcej.

Kreatywne koncepty handlowe to kolejne przedsięwzięcie Galerii Wisła wspierające lokalne inicjatywy. Jest to również ciekawa propozycja dla klientów, którzy coraz częściej poszukują niszowych i unikatowych produktów.

Otwarta w listopadzie 2008 Galeria Wisła jest pierwszym nowoczesnym centrum handlowo - rozrywkowym regionu płockiego. Klienci galerii mogą wybierać z oferty ponad 120 sklepów i punktów usługowych mieszczących się na 4 kondygnacjach. Dzięki połączeniu szerokiej oferty handlowej z funkcją rozrywkową galeria jest także doskonałym miejscem rodzinnego wypoczynku lub spotkań z przyjaciółmi w kinie, kręgielni, kawiarniach i restauracjach. Powierzchnia całkowita to 54 tys.mkw. z czego powierzchnia handlowa to blisko 23 tys. mkw. Galeria posiada również 540 miejsc parkingowych. W Galerii Wisła znajdują się między innymi: Piotr i Paweł, Helios, C&A, Reserved, Intersport, RTV Euro AGD, Douglas, Diverse, Smyk, New Yorker. Galerią Wisła zarządza CREAM.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES Partner serwisu - Arrowhead

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA