PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Płock z pierwszym w mieście konceptem pop-up store

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 10 paź 2017 11:54

Płock z pierwszym w mieście konceptem pop-up store Fot. materiały prasowe

W Galerii Wisła powstał pierwszy w Płocku koncept pop-up store. W lokalu na pierwszym piętrze, obok sklepu BIG STAR, do 15 października można zrobić zakupy w sklepie KIDSWORLD. Sklep dziecięcy oferuje stylowe stylizacje dla dziewczynek i chłopców. W sprzedaży posiada ubrania wysokiej jakości od polskich producentów. Marki oferowane przez sklep to m.in.: All for kids, kid's by voga, MałaMi, M&M, Chillout, by Mimi.

REKLAMA

- Idea pop-upów opiera się na zaskoczeniu oraz tworzeniu unikatowych sklepów, działających przez krótki czas – informuje Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła. -  Taka nietypowa formuła sprzedaży jest idealną okazją do przetestowania przez lokalnych przedsiębiorców swojego pomysłu, nawiązania relacji z szeroką rzeszą klientów, a także poznania specyfiki działalności w galerii handlowej - dodaje.

Już 21 października ruszy kolejny pop-up store:  do końca roku klienci będą mogli skorzystać z oferty marki FIBARO. W salonie FIBARO Experience Center będzie można się przekonać w jaki sposób działa inteligentny dom. Dzięki systemowi FIBARO za pomocą jednego gestu można zaparzyć kawę, sterować oświetleniem, lub zamienić pokój w kino domowe. W salonie znaleźć będzie można również designerskie włączniki i gniazda, profesjonalne taśmy led i wiele więcej.

Kreatywne koncepty handlowe to kolejne przedsięwzięcie Galerii Wisła wspierające lokalne inicjatywy. Jest to również ciekawa propozycja dla klientów, którzy coraz częściej poszukują niszowych i unikatowych produktów.

Otwarta w listopadzie 2008 Galeria Wisła jest pierwszym nowoczesnym centrum handlowo - rozrywkowym regionu płockiego. Klienci galerii mogą wybierać z oferty ponad 120 sklepów i punktów usługowych mieszczących się na 4 kondygnacjach. Dzięki połączeniu szerokiej oferty handlowej z funkcją rozrywkową galeria jest także doskonałym miejscem rodzinnego wypoczynku lub spotkań z przyjaciółmi w kinie, kręgielni, kawiarniach i restauracjach. Powierzchnia całkowita to 54 tys.mkw. z czego powierzchnia handlowa to blisko 23 tys. mkw. Galeria posiada również 540 miejsc parkingowych. W Galerii Wisła znajdują się między innymi: Piotr i Paweł, Helios, C&A, Reserved, Intersport, RTV Euro AGD, Douglas, Diverse, Smyk, New Yorker. Galerią Wisła zarządza CREAM.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA