PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Po samochód do galerii. Qarson otwiera punkt w stolicy

Po samochód do galerii. Qarson otwiera punkt w stolicy
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 mar 2019 13:25

Lider sprzedaży aut na abonament we Francji wprowadza do polskich galerii handlowych unikalny model sprzedaży pojazdów. Od 25 marca klienci odwiedzający Galerię Mokotów będą mogli przesiąść się do nowego samochodu, niemal równie łatwo, jak zmieniają kurtkę z zimowej na wiosenną. Łącznie w 2019 roku w Polsce pojawi się 10 punktów Qarsona w 8 miastach.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 mar 2019 13:25

Pierwszy punkt sprzedaży Qarsona w Warszawie zostanie otwarty 25 marca w Galerii Mokotów i będzie zlokalizowany na parterze galerii, obok hipermarketu Carrefour. .

Aktualnie punkty sprzedaży Qarsona zlokalizowane są centrum w Suchym Lesie koło Poznania, w samym Poznaniu (Galeria Posnania), Szczecinie (Galeria Galaxy), Gdańsku (Galeria Bałtycka) oraz Wrocławiu (Galeria Wroclavia). Poza Warszawą kolejne punkty zostaną otwarte w Krakowie (Galeria Bonarka), Katowicach i Łodzi. 

- Wybór samochodu to często same problemy. W przypadku nowego auta trzeba najpierw odwiedzić przynajmniej kilka salonów sprzedaży. Proces wyboru pojazdu używanego jest jeszcze trudniejszy, bo dochodzi w nim konieczność zweryfikowania m.in. stanu technicznego. Kupując auto bierzemy pod uwagę szereg czynników, które dopiero mają się wydarzyć, takich jak np. narodziny dziecka. Sprawia to, że kierowcy często kończą z samochodem, który jest niedostosowany do ich potrzeb. Postanowiliśmy rozwiązać ten problem i całkowicie zmienić proces wyboru oraz użytkowania aut. Teraz wystarczy odwiedzić podczas zakupów w galerii handlowej nasz punkt sprzedaży, wybrać jeden
z dostępnych pojazdów, korzystać z niego przez 12 miesięcy, a po tym okresie wymienić na nowy. Przeniesienie punktów sprzedaży do centrów handlowych sprawia, że zakup auta może być niezwykle prosty i przyjemny – mówi Damian Ciesielczyk, założyciel firmy Qarson.

Wprowadzony do Polski przez firmę model dostarczania i użytkowania samochodów znacząco różni się od stosowanych obecnie standardów. Aby wybrać nowy pojazd wystarczy udać się do Galerii Mokotów lub odwiedzić stronę qarson.pl i porównać ofertę aut z różnych segmentów rynku. Po dopełnieniu wszystkich formalności i odebraniu samochodu kierowcy mogą z niego korzystać przez 12 miesięcy płacąc stały, miesięczny abonament, zupełnie jak np. w serwisach streamingowych.

- Nasz model sprzedaży opiera się na wieloletnim doświadczeniu, jakie zdobyliśmy na rynku francuskim, gdzie sprzedaż aut na abonament w galeriach handlowych spotykała się na początku przede wszystkim z zaciekawieniem. Dziś nikogo już nie dziwi, że jadąc na zakupy do galerii po nowy garnitur czy torebkę można wyjechać również z nowym autem na abonament. To tylko kwestia nowego modelu sprzedaży w branży motoryzacyjnej i zmiany zachowań konsumenckich, do których niewątpliwie przyczyniamy się jako pierwsi w Polsce – dodaje Bartłomiej Żebrowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Qarson w Polsce.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.90.12.112
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.