PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Po sprzedaży Reala Metro skupi się na handlu hurtowym i marketach elektronicznych

  • www.portalspozywczy.pl
  • 30 lis 2012 18:48

Po sprzedaży Reala Metro skupi się na handlu hurtowym i marketach elektronicznych

Pomimo sprzedaży sieci Real, rynek polski pozostaje strategiczny dla Metro Group. Koncern chce skoncentrować się głównie na handlu hurtowym Cash and Carry oraz na sieciach marketów elektronicznych Media Markt i Saturn i kontynuować ich rozwój. - Rynek polski ma ogromny potencjał, tkwiący przede wszystkim w tradycyjnych, niezależnych sklepach - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Renata Juszkiewicz, dyrektor przedstawicielstwa Metro Group w Polsce.

REKLAMA

- Decyzja o sprzedaży sieci Real utrzymuje strategiczną pozycję rynku polskiego w planach Metro Group, w którym nasz koncern zainwestował od połowy lat 90-tych do chwili obecnej 2,5 mld EUR i jest znaczącym pracodawcą - mówi Renata Juszkiewicz.

Jej zdaniem ogromny potencjał tkwi jeszcze w rynku w tradycyjnych, niezależnych sklepów.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA