PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Poczta Polska zainwestuje w e-commerce

  • Autor: Newseria.pl
  • 07 lip 2015 07:49

Poczta Polska zamierza w najbliższym czasie skoncentrować się na rynku dostaw kurierskich. Wiąże się to z szybkim rozwojem e-commerce. Firma z tego względu planuje przeznaczyć setki milionów złotych na inwestycje.

REKLAMA

Motorem wzrostu był w ostatnim czasie rynek usług paczkowo-kurierskich. Wzrost Poczty Polskiej w tym segmencie był dwukrotnie szybszy niż na całym rynku. Usługi kurierskie stanowią połowę wolumenu na tym rynku i w ubiegłym roku wzrosły o 50 proc. Tak dobre wyniki powodują, że ten segment znalazł się w centrum strategii Poczty Polskiej. Spółka chce w tym segmencie osiągnąć 1,5 mld zł przychodów do 2020 roku (100-proc. wzrost).

– Usługi e-commerce są dla nas najważniejsze z perspektywy przyszłości. Zakładamy, że będziemy potrzebować ok. 0,5 mld zł na inwestycje w samo e-commerce, a w perspektywie 2020 roku inwestycje Poczty sięgną 1,5 mld zł – podkreśla Jerzy Jóźkowiak, prezes Poczty Polskiej.

– Myślimy też o zautomatyzowanych liniach do sortowania paczek, czyli dostosowaniu się do potrzeb klienta - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Dominik 2015-07-16 09:21:10
    Zautomatyzowana linia do sortowania paczek - o Boże zmiłuj się haha!!! Firmy kurierskie mają takie sprzęty od wielu lat, chyba ktoś na tej Poczcie Polskiej poszedł po rozum do głowy, ale i tak mówi, jakby to była wypowiedź sprzed kilku lat. Może i to dobry kierunek rozwoju, chociaż nie wierzę, że im się to uda. Większość sklepów internetowych stawia na firmy kurierskie albo paczkomaty, bo to tańsze i lepsze usługi, a klienci są zadowoleni. Więc brałbym pod lupę każde wydawanie naszych pieniędzy przez włodarzy Poczty Polskiej...
  • fiolka 2015-07-23 17:32:56
    no nie wiem, nie jestem pewna czy to nie za późno ;p jak dla mnie trochę się spóźnili z tą rewolucją no ale może im coś wyjdzie, chociaż już widzę, że to będą nasze utopione pieniądze na ich eksperymenty - ludzi, którzy na ecommerce się w ogóle nie znają...
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.