PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Poczta Polska zainwestuje w e-commerce

  • Autor: Newseria.pl
  • 07 lip 2015 07:49

Poczta Polska zamierza w najbliższym czasie skoncentrować się na rynku dostaw kurierskich. Wiąże się to z szybkim rozwojem e-commerce. Firma z tego względu planuje przeznaczyć setki milionów złotych na inwestycje.

REKLAMA

Motorem wzrostu był w ostatnim czasie rynek usług paczkowo-kurierskich. Wzrost Poczty Polskiej w tym segmencie był dwukrotnie szybszy niż na całym rynku. Usługi kurierskie stanowią połowę wolumenu na tym rynku i w ubiegłym roku wzrosły o 50 proc. Tak dobre wyniki powodują, że ten segment znalazł się w centrum strategii Poczty Polskiej. Spółka chce w tym segmencie osiągnąć 1,5 mld zł przychodów do 2020 roku (100-proc. wzrost).

– Usługi e-commerce są dla nas najważniejsze z perspektywy przyszłości. Zakładamy, że będziemy potrzebować ok. 0,5 mld zł na inwestycje w samo e-commerce, a w perspektywie 2020 roku inwestycje Poczty sięgną 1,5 mld zł – podkreśla Jerzy Jóźkowiak, prezes Poczty Polskiej.

– Myślimy też o zautomatyzowanych liniach do sortowania paczek, czyli dostosowaniu się do potrzeb klienta - dodaje.

  • fiolka 2015-07-23 17:32:56
    no nie wiem, nie jestem pewna czy to nie za późno ;p jak dla mnie trochę się spóźnili z tą rewolucją no ale może im coś wyjdzie, chociaż już widzę, że to będą nasze utopione pieniądze na ich eksperymenty - ludzi, którzy na ecommerce się w ogóle nie znają...
  • Dominik 2015-07-16 09:21:10
    Zautomatyzowana linia do sortowania paczek - o Boże zmiłuj się haha!!! Firmy kurierskie mają takie sprzęty od wielu lat, chyba ktoś na tej Poczcie Polskiej poszedł po rozum do głowy, ale i tak mówi, jakby to była wypowiedź sprzed kilku lat. Może i to dobry kierunek rozwoju, chociaż nie wierzę, że im się to uda. Większość sklepów internetowych stawia na firmy kurierskie albo paczkomaty, bo to tańsze i lepsze usługi, a klienci są zadowoleni. Więc brałbym pod lupę każde wydawanie naszych pieniędzy przez włodarzy Poczty Polskiej...

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA