PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Poczta Polska zainwestuje w e-commerce

  • Autor: Newseria.pl
  • 07 lip 2015 07:49

Poczta Polska zamierza w najbliższym czasie skoncentrować się na rynku dostaw kurierskich. Wiąże się to z szybkim rozwojem e-commerce. Firma z tego względu planuje przeznaczyć setki milionów złotych na inwestycje.

REKLAMA

Motorem wzrostu był w ostatnim czasie rynek usług paczkowo-kurierskich. Wzrost Poczty Polskiej w tym segmencie był dwukrotnie szybszy niż na całym rynku. Usługi kurierskie stanowią połowę wolumenu na tym rynku i w ubiegłym roku wzrosły o 50 proc. Tak dobre wyniki powodują, że ten segment znalazł się w centrum strategii Poczty Polskiej. Spółka chce w tym segmencie osiągnąć 1,5 mld zł przychodów do 2020 roku (100-proc. wzrost).

– Usługi e-commerce są dla nas najważniejsze z perspektywy przyszłości. Zakładamy, że będziemy potrzebować ok. 0,5 mld zł na inwestycje w samo e-commerce, a w perspektywie 2020 roku inwestycje Poczty sięgną 1,5 mld zł – podkreśla Jerzy Jóźkowiak, prezes Poczty Polskiej.

– Myślimy też o zautomatyzowanych liniach do sortowania paczek, czyli dostosowaniu się do potrzeb klienta - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • fiolka 2015-07-23 17:32:56
    no nie wiem, nie jestem pewna czy to nie za późno ;p jak dla mnie trochę się spóźnili z tą rewolucją no ale może im coś wyjdzie, chociaż już widzę, że to będą nasze utopione pieniądze na ich eksperymenty - ludzi, którzy na ecommerce się w ogóle nie znają...
  • Dominik 2015-07-16 09:21:10
    Zautomatyzowana linia do sortowania paczek - o Boże zmiłuj się haha!!! Firmy kurierskie mają takie sprzęty od wielu lat, chyba ktoś na tej Poczcie Polskiej poszedł po rozum do głowy, ale i tak mówi, jakby to była wypowiedź sprzed kilku lat. Może i to dobry kierunek rozwoju, chociaż nie wierzę, że im się to uda. Większość sklepów internetowych stawia na firmy kurierskie albo paczkomaty, bo to tańsze i lepsze usługi, a klienci są zadowoleni. Więc brałbym pod lupę każde wydawanie naszych pieniędzy przez włodarzy Poczty Polskiej...

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA