PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Podczas zakupów najważniejsze jest pierwsze wrażenie

Podczas zakupów najważniejsze jest pierwsze wrażenie
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 kwi 2019 15:31

Wprowadzenie zakazu handlu w niedzielę sprawiło, że galerie handlowe muszą poświęcić jeszcze więcej energii na zadbanie o komfort klientów, tak aby ci chcieli je odwiedzać systematycznie, nie tylko w weekendy. Dobre samopoczucie konsumentów, spowodowane stworzeniem przyjaznych przestrzeni do zakupów, może przesądzić o sukcesie lub porażce centrum handlowego i jego najemców. Wiedzą o tym zarządcy galerii, którzy na co dzień dbają o wszelkie szczegóły, jakie mogłyby mieć wpływ na decyzje zakupowe. Ciągłe podnoszenie jakości obsługi wymaga udoskonalania metod audytowych oraz innowacyjności w formule badań klientów i najemców.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 kwi 2019 15:31

Mnogość obowiązków, niewielka ilość wolnego czasu oraz odebranie klientowi jednego dnia tygodnia, który mógłby poświęcić na zrobienie zakupów sprawiają, że coraz większy nacisk centra handlowe kładą na pierwsze wrażenie. I słusznie. W książce „Dlaczego kupujemy? Nauka o robieniu zakupów. Zachowania klientów w sklepie” Paco Underhill zwraca uwagę na to, że to właśnie pierwsze wrażenie jest najważniejsze z punktu widzenia handlu.

- Konsumenci nie chcą tracić czasu na sprawdzenie oferty sklepu, który już przy wejściu nie zrobił na nich dobrego wrażenia. Dlatego tak istotne jest dla nas to, jaka jest reakcja klientów zaraz po przekroczeniu progu lokalu. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na zastosowanie w Designer Outlet Warszawa innowacyjnego badania Meet&Greet. Jest ono uzupełnieniem klasycznego „Tajemniczego Klienta”. Założeniem badania Meet & Greet jest ocena pierwszego wrażenia, jakie klient zdobywa wchodząc do danego sklepu. Dzięki temu otrzymujemy odpowiedź na pytania dotyczące podstawowych faktów dotyczących sklepu - m.in. czystości czy oświetlenia, a poprzez zastosowanie obu badań dowiadujemy się, jak odwiedzający całościowo odbierają dany sklep – mówi Agnieszka Kuś, Marketing Manager Designer Outlet Warszawa.

Powtarzalność takiego badania na przestrzeni kilku miesięcy pozwala wyeliminować przypadkowość i pokazuje szeroki obraz poziomu obsługi w danej marce. Badanie przeprowadzane jest w każdym ze sklepów znajdujących się w centrum, co daje managerom marek dodatkowe narzędzie do pracy ze swoimi zespołami. Bezpośrednio po badaniu, każdy z audytorów uzupełnia ankietę oceniającą poziom jakości obsługi. Raport, który ostatecznie trafia do marki, uzupełniony jest także o zdjęcia z wizyty, co uwiarygadnia cały proces oraz osiągnięty wynik.

- Istotne w przeprowadzaniu badań obsługi klienta jest dostosowanie profilu audytorów do profilu faktycznych klientów sklepów, dlatego muszą oni spełniać określone kryteria, które konsekwentnie są weryfikowane i uaktualniane. W przypadku Designer Outlet Warszawa, zarówno ankiety Mystety Shopper, jak i Meet & Greet zostały dodatkowo dostosowane do warunków centrum handlowego typu outlet, gdzie obowiązkowym punktem jest przestrzeganie zasady minimalnego rabatu 30% od ceny regularnej – dodaje Julita Plewowska, Retail Manager Designer Outlet Warszawa.

W ofercie centrum  Designer Outlet Warszawa możemy znaleźć: Armani Outlet, Calvin Klein, Furla, Guess, Högl, Kazar, Liu Jo, Mango, Nike, Pandora, Pinko, Vistula.

 

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.83.37
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.