PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Podwójna moc Green Caffè Nero

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 03 paź 2017 11:33

Podwójna moc Green Caffè Nero Adam Ringer (fot. materiały prasowe)

Po udanym debiucie Green Caffè Nero we Wrocławiu – w Galerii Dominikańskiej i przy Palcu Kościuszki 1, przyszedł czas na kolejną lokalizację. Jeszcze w tym roku marka pojawi się w centrum handlowym Wroclavia, którego otwarcie zaplanowano na 17 października tego roku. Green Caffè Nero planuje otworzyć tam dwie kawiarnie o łącznej powierzchni 200 mkw. Colliers International wspierał najemcę w pozyskaniu wszystkich wrocławskich lokalizacji oraz podczas negocjacji

REKLAMA

Kawiarnie powstające we Wroclavii ulokowane zostaną w strategicznych strefach o dużym natężeniu ruchu. Pierwszą z nich klienci znajdą na parterze. Będzie ona miała charakter wyspy w pasażu handlowym. Drugi lokal będzie na pierwszym piętrze i zostanie zaaranżowany na przytulną kawiarnię z podwyższonymi witrynami do 6 m wysokości. Wysokie okna i przestronny układ pomieszczeń to atuty, które Green Caffè Nero chętnie wykorzystuje, tworząc przy ich pomocy niepowtarzalny klimat swoich lokali.

— Green Caffè Nero szturmem zdobywa wrocławski rynek. Sieć zakończy ten rok z czterema kawiarniami zlokalizowanymi w prestiżowych miejscach miasta. Otwarcie dwóch lokali we Wroclavii to wynik ogromnego potencjału galerii handlowej połączonej z dworcem autobusowym oraz jej bezpośredniego sąsiedztwa z Dworcem Głównym PKP. To także odpowiedź Green Caffè Nero na zmieniający się styl życia Polaków, którzy coraz chętniej spędzają czas poza domem — mówi Karolina Jamróz, Associate Director, dział powierzchni handlowych, Colliers International.

— Wrocław tętni życiem, to nowoczesne europejskie miasto. Chcemy tu być na stałe. To miasto, gdzie tworzy się miejsca z prawdziwą domową atmosferą, w których goście lubią spędzać czas o każdej porze dnia. Chcemy, aby nasze kawiarnie właśnie takie były. Żeby goście przychodzili do nas odpocząć od zgiełku przy dobrej książce i filiżance aromatycznej kawy czy spotkać się ze znajomymi, albo popracować w kreatywnej atmosferze. Cieszy nas ciepłe przyjęcie, z jakim spotkaliśmy się we Wrocławiu. Jesteśmy tu od niedawna, a już obserwujemy, że mamy coraz więcej stałych gości. Dlatego zamierzamy się tutaj dalej rozwijać i otwierać kolejne kawiarnie, najbliższe w nowo budowanej Wroclavii. Ale na tym nie koniec – cały czas szukamy atrakcyjnych, nowych lokalizacji pod przyszłe kawiarnie — mówi Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero.

Marka Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Od momentu otwarcia pierwszej kawiarni w 2012 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której kawą można się delektować.

Wroclavia to powstający w sercu Dolnego Śląska nowoczesny kompleks handlowo-biurowy zintegrowany z dworcem autobusowym Polbus. W obiekcie znajdzie się ok. 200 sklepów, w tym prawie 30 restauracji i kawiarni, 20-salowe kino Cinema City (m.in. pierwszy w mieście IMAX), a także całodobowy klub fitness CityFit, sala zabaw dla dzieci Fikołki oraz zielony ogród o powierzchni ponad 4 tys. mkw. Zgodnie z najnowszymi trendami niemal 20 proc. powierzchni najmu we Wroclavii zajmie gastronomia i rozrywka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA