PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pogoda nie sprzyjała, ale pomogły promocje. Redan trzyma poziom

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 07 lis 2018 12:28

Pogoda nie sprzyjała, ale pomogły promocje. Redan trzyma poziom Top Secret w Zielonej Górze

O 2 proc - do 25 mln zł - wzrosły w październiku br. obroty Top Secret w porównaniu do analogicznego okresu minionego roku. Pomimo utrzymujących się wysokich temperatur, ograniczających popyt na jesienne kolekcje, lepsza sprzedaż została osiągnięta dzięki skutecznym akcjom promocyjnym.

REKLAMA

Grupa Redan, uwzględniająca wyniki sieci modowej Top Secret oraz dyskontowej spółki TXM, uzyskała w październiku łączną sprzedaż na poziomie około 56 mln zł.

- Utrzymująca się w październiku słoneczna pogoda, przy wysokich jak na tę porę roku temperaturach, nie sprzyjała sprzedaży odzieży z jesiennej kolekcji. W związku z tym byliśmy zmuszeni wdrożyć agresywne akcje promocyjne i dzięki temu w ujęciu rok do roku zwiększyliśmy sprzedaż w kanałach B2C w Polsce – powiedział Bogusz Kruszyński, prezes zarządu Redan.

W segmencie modowym łączna sprzedaż towarów w październiku br. wyniosła ok. 25 mln zł i była o ok. 2 proc. wyższa niż w tym samym miesiącu poprzedniego roku. W tym okresie jednocześnie o 2 proc. zmniejszyła się powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash osiągając na koniec października br. 37,0 tys. mkw. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 193 mln zł i była o ok. 3 proc. wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w październiku br. wyniosły 3,5 mln zł co oznacza wzrost o 17 proc. w stosunku do października 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż ww. sklepów internetowych Top Secret wyniosła 28,2 mln zł i była o 10 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

W segmencie dyskontowym TXM szacunkowa sprzedaż zrealizowana w październiku br. wyniosła ok. 31 mln zł, co oznacza spadek o 13% w ujęciu r./r. Pomimo zmniejszenia obrotów wypracowana wartość wolumenu marży handlowej była na takim samym poziomie w ujęciu rok do roku. Wynika to  przede wszystkim ze zdecydowanie mniejszej – w segmencie dyskontowym – skali przecen w minionym okresie w porównaniu do roku poprzedniego. Narastająco od stycznia do października br. sprzedaż zrealizowana przez TXM wyniosła ok. 280 mln zł i zł i była niższa o ok. 7% w ujęciu r./r. Sieć TXM na koniec października składała się z 387 sklepów własnych o łącznej powierzchni 103,6 tys. m2, która była o 2% niższa niż na koniec października 2017 r. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w październiku br. wyniosły ok. 0,7 mln zł co oznacza spadek o 29% w ujęciu r./r., a narastająco przez pierwszych dziesięć miesięcy roku było to ok. 5,6 mln zł, czyli o ok. 26% mniej w ujęciu r./r.  

Uwzględniając oba segmenty Grupa Redan w październiku br. osiągnęła ok. 56 mln zł przychodów, czyli o 7% mniej niż rok wcześniej. Narastająco sprzedaż wyniosła ok. 473 mln zł i była w ujęciu r./r. niższa o ok. 3%. Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec października br. wyniosła 140,6 tys. m2, czyli o 2% mniej w odniesieniu do października 2017 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.