Pogodne Centrum przywitało pierwszych klientów

Pogodne Centrum zostało otwarte 16. maja br. i już podczas pierwszego weekendu funkcjonowania spotkało się z dużym zainteresowaniem. Centrum odwiedziło blisko 40 tys. osób, czyli więcej niż wynosi liczba mieszkańców miasta. Inwestorem obiektu jest Rank Progress SA.
Pogodne Centrum to obiekt typu convenience. Jego oferta skierowana jest do mieszkańców Oleśnicy i okolic. Znajduje się w niej operator spożywczy oraz elektroniczny, drogeria, punkty handlowo-usługowe, a także salony najpopularniejszych marek odzieżowych i obuwniczych.
- Cieszę się, że Pogodne Centrum zostało tak dobrze przyjęte przez mieszkańców Oleśnicy już w pierwszy weekend funkcjonowania. To potwierdza, że tego typu obiekty są coraz bardziej popularne, a ich oferta trafia w potrzeby klientów - mówi Jan Mroczka, prezes zarządu Rank Progress SA. - W najbliższym czasie planujemy rozpocząć budowę kolejnego obiektu tego typu, w Miejscu Piastowym k. Krosna - dodaje.
Pogodne Centrum ma 7700 mkw. Dla klientów przewidziano także parking na 250 miejsc. Klienci, którzy odwiedzą centrum będą mieli do swojej dyspozycji m.in.: Media Expert, dyskont Czerwona Torebka, Rossmann, Reserved, Sinsay, Cropp, CCC, Martes Sport, Jysk, Centrum Chińskie, Pepco i Totalizator Sportowy. Już w czerwcu, na parkingu przed Pogodnym Centrum, pojawi się również Broaster Chicken Mobile - nowy, mobilny format restauracji Broaster Chicken.
Pogodne Centrum w Oleśnicy to kolejny z projektów Rank Progress z zakresu realizowania małoformatowych centrów handlowych w miastach liczących poniżej 50 tysięcy mieszkańców. W 2013 roku inwestor otworzył Pasaż Wiślany w Grudziądzu, a obecnie planuje realizację Parku Handlowego w Miejscu Piastowym k. Krosna.

-
anatol 2014-06-02 12:00:33no własnie, pewnie było mega otwrcie i promocje jak zwykle i ludzie się deptali. Kiedy jest jakies inne w pobliżu?
-
fuli 2014-05-23 00:02:33no a w media expert była jakaś dodatkowa promocja? Coś mnie ominęło?
- EUR 0,43% 4,20 zł
- CHF 0,60% 3,52 zł
- USD 0,72% 3,44 zł
-
14:46
Spiros Noussis: Chcemy poszerzyć portfolio w Polsce
-
14:28
Trzy miesiące pod znakiem transakcji
-
14:19
Krakowskie biura muszą przygotować się na boom. Prawie 6,7 tys. nowych miejsc pracy w dwóch kluczowych sektorach
-
14:14
Cel - Przysucha. Maximus planuje nowe przedsięwzięcie
-
13:52
Niezwykły gość w Starym Browarze
-
13:50
Prologis rusza z nową inwestycją
-
13:43
POLECAMY Na zakupy do... biura
-
13:16
W Horyńcu-Zdroju przygotowano rozbudowę obiektu sanatoryjnego
-
12:56
Nowe marki wejdą do Atrium Reduta
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Z garażu na podbój świata
-
Atrium Centrum w nowej odsłonie
-
CBA bada sprzedaż działki PKS w Poznaniu
-
Hadley Dean: Za 20 lat Polska trafi do gospodarczej czołówki Europy
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
4
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
5
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
6
Chcemy być w stolicach świata mody
-
7
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
8
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
9
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
10
LPP na fali wzrostów