PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

POHiD wydaje oświadczenie adresowane do premiera

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 19 sty 2018 12:17

POHiD wydaje oświadczenie adresowane do premiera fot. Pixabay

W oświadczeniu Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji odnosi się do apelu Premiera Mateusza Morawieckiego, wygłoszonego 12 stycznia, dotyczącego sprzedaży i promocji polskich produktów w sieciach handlowych. POHiD podkreśla dotychczasowy wkład sieci handlowych w rozwój gospodarczy, jednocześnie deklaruje chęć współpracy z rządem i wypracowania rozwiązań najkorzystniejszych dla polskich konsumentów.

REKLAMA

Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, zrzeszająca największe sieci handlowe w Polsce, z uwagą przyjęła apel Pana Premiera Mateusza Morawieckiego, wygłoszony 12 stycznia br., dotyczący sprzedaży i promocji polskich produktów.

Firmy członkowskie POHiD od lat przyczyniają się do rozwoju gospodarczego naszego kraju. O skali ich zaangażowania mogą świadczyć dotychczasowe inwestycje, które wyniosły w Polsce ponad 50 mld euro, a także ponad 200 tys. stworzonych miejsc pracy. Sieci handlowe nie tylko wprowadzają innowacyjne rozwiązania i unikalne know-how, wdrażają także wysokie standardy współpracy z kontrahentami, producentami, firmami logistycznymi i transportowymi.

Międzynarodowe sieci handlowe są przy tym istotnymi partnerami dla krajowych producentów. Produkty spożywcze oferowane w sieciach to w przeważającej mierze produkty rodzime, pochodzące od polskich dostawców i wytwórców płodów rolnych. Dla wielu polskich firm ta współpraca to ważny impuls do rozwoju, zachęcający je do stałego podnoszenia jakości, certyfikacji, rozszerzania asortymentu.

Firmy członkowskie POHiD już od lat podejmują działania, które otwierają polskim producentom i dostawcom drogę na międzynarodowe rynki, a także promują polską żywność i polskie rolnictwo. Wartość eksportu polskich produktów za pośrednictwem sieci skupionych w POHiD przekroczyła 10 mld zł rocznie.

Międzynarodowe sieci handlowe za priorytet uznają współpracę na lokalnych rynkach z lokalnymi dostawcami, bo tylko taki model biznesowy pozwala zaoferować klientom świeże produkty wysokiej jakości, a jednocześnie uszanować tradycję danego kraju oraz przyzwyczajenia i nawyki żywieniowe konsumentów. Dzięki takiemu modelowi współpracy z zagranicznymi sieciami wielu polskich producentów zbudowało swoją pozycję rynkową, rozszerzając zasięg i skalę działania.

Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji jest aktywnym uczestnikiem dialogu społecznego, poszukującym rozwiązań korzystnych i dla rynku, i dla samych konsumentów. Jako organizacja chcemy, aby zrzeszone przez nas sieci handlowe wpisywały się w idee patriotyzmu poprzez współpracę z polskimi dostawcami, sprzedaż polskich produktów w kraju oraz w swoich sklepach na rynkach europejskich.

Jesteśmy zatem otwarci na wszelkie sugestie i gotowi do rozmów z przedstawicielami resortów na temat możliwego wsparcia wysiłków podejmowanych przez Rząd na rzecz rozwoju naszego kraju z poszanowaniem wolności obrotu gospodarczego i zdrowej konkurencji. Deklarację taką złożyliśmy już w imieniu sieci handlowych na ręce Pana Premiera Mateusza Morawieckiego. Jesteśmy przekonani, że bazując na wieloletnich doświadczeniach POHiD i firm członkowskich wspólnie wypracujemy rozwiązania najlepsze dla polskich konsumentów.

Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA