PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pojawił się nowy gracz na rynku drogeryjnym

  • dlahandlu.pl
  • 27 mar 2014 12:48

Nałęczowska Spółka Handlowa uruchomiła pod koniec ubiegłego roku pierwszą drogerię pod logo Alibi. Sklep znajduje się w pasażu handlowym, który jest własnością firmy, przy ul. 1 Maja. NSH prowadzi również trzy supermarkety pod tym logo i zamierza dalej rowijać sieć, ale jak przyznaje przedstawiciel spółki, z dobrymi lokalizacjami handlowymi jest coraz trudniej, a uruchomienie placówki w miejscu bez potencjału handlowego może oznaczać wiele kłopotów dla sieci.

REKLAMA

Drogeria ma powierzchnię 150 m kw. Kompletna oferta obejmuje około 5.000 pozycji. Dla porównania do tej pory na poziomie supermarketu tej sieci było obecnych niecałe 2.000 towarów w tych kategoriach.

Drogeria w Nałęczowie jest pierwszym tego rodzaju sklepem pod logo Alibi.

- Jeśli ten format spełni oczekiwania klientów i skutecznie uzupełni ofertę supermarketu w Nałęczowie to firma nie wyklucza otwierania w przyszłości kolejnych drogerii w pozostałych swoich lokalizacjach lub niezależnie od nich - imformowała sieć przy okazji otwarcia obiektu.

NSH prowadziła również jeden mniejszy sklep typu convenience, ale został zamknięty w ubiegłym roku.

Nałęczowska Spółka Handlowa jest firmą działającą w segmencie handlu detalicznego artykułami spożywczymi oraz chemiczno - kosmetycznymi. Prowadzimy również hurtową sprzedaż wody mineralnej "Cisowianka", będąc przy tym jednym z udziałowców jej producenta - spółki Nałęczów Zdrój. Obszar działania skupia się na terenie województwa lubelskiego.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA