PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pokolenie Henry - nowe wyzwanie dla zarządców centrów handlowych

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 08 cze 2017 11:11

Pokolenie Henry - nowe wyzwanie dla zarządców centrów handlowych Anna Malcharek, Dyrektor Zarządzająca Gemini Holding

Potrzeby i oczekiwania konsumentów są jednym z priorytetów podczas przygotowywania długofalowej strategii funkcjonowania centrum handlowego. Pracując nad koncepcją naszego najnowszego obiektu w Tychach, wzięliśmy pod uwagę dynamicznie zmieniające się zachowania klientów, kształtujące sposoby konsumpcji, i w konsekwencji wpływające na tworzenie się grup klientów o specyficznych cechach i wymaganiach - mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.

REKLAMA

Na polskim rynku wykształciła się silna grupa konsumentów aspirujących do miana wyższej klasy średniej. Jej przedstawiciel to tak zwany Henryk (z ang. High Earner Not Rich Yet), który jest mieszkańcem dużego miasta, mieszczącym się w przedziale wiekowym 26-45 lat. Posiada wykształcenie wyższe, a jego dochód netto wynosi co najmniej 3 tys. zł. Lubi wygodne życie w zgodzie ze sobą, ceni niezależność, korzysta z najnowszych technologii, szuka emocji. Jednocześnie mieszka na kredyt i obawia się problemów w życiu osobistym. Jak podaje raport „Pokolenie Henry” GfK Clue PR, Henrykowie deklarują, że gadżety technologiczne ułatwiają życie oraz są synonimem wiedzy i otwartego umysłu.

Henrykowie to konsumenci odważni i jednocześnie wymagający. Na ich potrzeby centra handlowe odpowiadają strategią sprzedaży wielokanałowej, wykorzystującą najnowsze technologie i oferującą szeroki wachlarz rozwiązań, które ułatwiają i unowocześniają proces zakupowy. Omnichannel zakłada m.in. synergię handlu w kanałach on- i offline. Klient po wejściu do sklepu stacjonarnego na ekranie swojego smartfona może np. zobaczyć przygotowaną specjalnie dla niego, adekwatną do wieku, płci i preferencji, ofertę marki. Może skorzystać z wirtualnej przymierzalni lub otrzymać informacje na temat oglądanej na manekinie stylizacji i lokalizacji prezentowanych ubrań na sklepowych półkach. Strategia działania wielokanałowego zakłada też zamawianie zakupów online, poza centrum handlowym lub na jego terenie, i odbiór nabytych produktów w sklepach stacjonarnych. To wygodne rozwiązanie, dzięki któremu salony marek funkcjonują nie tylko jako placówki handlowe, ale również jako punkty odbioru towaru.

Jednym z obiektów w Polsce, planujących wdrożenie technologii omnichannel, będzie centrum handlowe Gemini Park w Tychach. Wykorzystanie strategii sprzedaży wielokanałowej jest odpowiedzią m.in. na oczekiwania Henryków, którzy poczują się docenieni, otrzymując spersonalizowaną ofertę oraz możliwość kupowania w komfortowy sposób, z wykorzystaniem najnowszych technologii. Galerie handlowe będą miały realną szansę na zwiększenie poziomu odwiedzalności, a najemcy na zyskanie klientów, których zadowolenie przerodzi się w lojalność.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.