PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polacy chcą kupować rodzime marki

  • Autor: propertynews.pl
  • 25 lip 2017 09:28

Polacy chcą kupować rodzime marki Gemini Park Tarnów

- Stawiamy nie tylko na brandy dotychczas nieobecne w innych częściach miasta i regionu, ale również na topowe polskie marki, które klienci cenią, co przekłada się na popyt na ich produkty, a w konsekwencji na wysokie obroty najemców – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Centrum Handlowego Gemini Park Tarnów.

REKLAMA

Według badań Open Research patriotyzm konsumencki Polaków rośnie z roku na rok. Polskie pochodzenie marki zachęca do zakupu jej produktów aż 73 proc. Polaków – o 9 proc. więcej niż w roku 2016. W świadomości konsumenckiej wyróżnikiem polskich produktów jest przede wszystkim wysoka jakość materiałów, z których zostały zrobione, oraz solidność wykonania.

- Od kilku lat obserwujemy wśród klientów przybierający na sile trend na kupowanie produktów polskich marek – aż 7/10 Polaków chce kupować produkty rodzimych brandów. Tendencja ta wynika m.in. ze wzrostu świadomości konsumenckiej, dojrzałego podejścia do zakupów oraz popytu na artykuły jakościowe, solidnie wykonane. W naszej świadomości wiele polskich produktów po prostu dobrze się kojarzy oraz wiąże z pozytywnymi doświadczeniami. Z badań konsumenckich wynika, że 30 proc. Polaków jest w stanie zapłacić więcej za ten sam produkt, jeśli wyprodukowała go polska marka3 – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Centrum Handlowego Gemini Park Tarnów.

Prawie połowa Polaków preferuje zakupy odzieży i obuwia rodzimych producentów – w ich opinii cechują się dobrą jakością i modnym designem zgodnym ze światowymi trendami. Niewiele mniejszy odsetek rodaków (42 proc.) woli wyroby kosmetyczne krajowych marek. Produkty ocenia jako jakościowe, bezpieczne dla zdrowia, ekologiczne oraz atrakcyjne cenowo. Największą popularnością cieszą się krajowe produkty spożywcze, które docenia aż 60 proc. Polaków.

W Gemini Park Tarnów Polskie marki zasilają najważniejsze segmenty – modowy, obuwniczy, sportowy, kosmetyczny, spożywczy. W obiekcie znajdują się sklepy topowych krajowych brandów takich jak m.in.: 4F, 50 style, Awiteks, Badura, Wojas, Ryłko, CCC, Cropp, House, Reserved, Mohito, Sinsay, Diverse, Medicine, Empik, Matras, Greenpoint, Grycan, Inglot, Vistula, Wólczanka, Bytom, Lavard, Giacomo Conti, Pako Lorente, Fryderyk, Monnari, Ochnik, Big Star, Olimp, Seizeer, Smyk, Apart, W.Kruk, YES, Ziaja.

- Czynniki tj. rosnący patriotyzm konsumencki wpływają na mix najemców w galeriach handlowych – wartościowy i atrakcyjny tenant mix to taki, który odpowiada na potrzeby klientów, uwzględniając ich preferencje zakupowe. W Gemini Park Tarnów stawiamy nie tylko na brandy dotychczas nieobecne w innych częściach miasta i regionu, ale również na topowe polskie marki, które klienci cenią, co przekłada się na popyt na ich produkty, a w konsekwencji na wysokie obroty najemców – dodaje Nowak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA