PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polacy coraz częściej kupują jedzenie w sieci

  • Autor: Rzeczpospolita
  • 06 mar 2013 08:45

Według danych firmy Euromonitor International Polacy w tym roku wydadzą na zakupy spożywcze w Internecie już ponad 515 mln zł, 16 proc. więcej niż w 2012 r. To jedna z najszybciej rosnących kategorii e-handlu. W 2017 r. jej wartość ma sięgnąć już 1,1 mld zł - pisze "Rzeczpospolita".

REKLAMA

Z raportu firmy Gemius wynika, że najczęściej w ten sposób kupowane są takie kategorie, jak kawa, herbata, słodycze czy napoje. Jeszcze kilka lat temu zakup artykułów spożywczych w sieci wydawał się większości polskich konsumentów pomysłem co najmniej egzotycznym - czytamy w "Rz".

Jeśli chodzi o znajomość e-sklepów z taką ofertą, to zdecydowanie prowadzi delikatesowa Alma. Jako "znajomość spontaniczną" wskazało ją 18 proc. ankietowanych, natomiast "wspomaganą" już 40 proc. Kolejne w zestawieniu Tesco miało o połowę mniej wskazań.

Segment się rozwija, ale choćby najdynamiczniej rosnące sieci dyskontowe wciąż nie prowadzą internetowej formy sprzedaży. Zdaniem ekspertów zaangażowanie się dyskontów w e-handel jest tylko kwestią kilku lat - wskazuje "Rz".

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA