PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polacy jak zakupoholicy

  • Autor: Rzeczpospolita/PAP
  • 21 gru 2017 08:20

Polacy jak zakupoholicy Shutterstock

Prawie 90 proc. konsumentów po skończeniu gonitwy za prezentami znowu rusza na łowy przy okazji posezonowych wyprzedaży. Coraz częściej wybierają ofertę sklepów internetowych - informuje czwartkowa Rzeczpospolita.

REKLAMA

Według szacunków "Rz" tegoroczny sezon świąteczny zapowiada się rekordowo. Jak wynika z badań dla Banku Millennium, na który powołuje się gazeta, Polacy wydadzą ponad 9 proc. więcej niż rok temu, łącznie około 22 mln zł.

Z raportu KPMG wynika z kolei, że niemal 90 proc. klientów bierze udział w posezonowych wyprzedażach. A niemal co drugi zwleka z zakupami do czasu startu promocji lub wyprzedaży - podaje gazeta.

"Bez względu na ostateczne miejsce zakupu 40 proc. odwiedza wcześniej strony internetowe sprzedawców" - mówi "Rz" Jan Karasek, partner w dziale usług doradczych w KPMG w Polsce.

Według "Rz" wpływ internetu widać też w kanale tradycyjnym. Gazeta pisze też, że klienci w dużych miastach, gdzie działają największe galerie doceniają inne, wygodniejsze formy robienia zakupów np. internecie. Z kolei w mniejszych miastach czy w centrach, z zasięgiem zawężonym do dzielnicy czy osiedla przyzwyczajenia związane z zakupami w tradycyjnych sklepach są nadal silne - dodaje "Rz".

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES Partner serwisu - Arrowhead

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA